2014. április 6., vasárnap

Izgalmakkal teli együttlét. 18+

K.Styles-nak! Izgalmasat kértél, remélem sikerült ennek megfelelnem! Jó szórakozást a sztorihoz!





- Harry, szerelmem, hol vagy? – kiabáltam fel az emeletre, barátom után kutatva. Az összes szobát ellenőrizve jutottam el a fürdőig. Lassan nyitottam be, de amikor láttam, hogy Harry a kádban ül, besiettem hozzá.
- Miért nem szóltál? – foglaltam helyet a kád peremén. Csókot nyomtam kedvesem ajkára, mait készségesen fogadott.
- Egyszerűen nem hallottam, hogy szóltál. – rántott vállat.
- Nem lenne kedved mellém bújni. – ajánlata csábított. Gondolkodás nélkül kezdtem el magamat megszabadítani a ruháimtól, amit Harry ajkába harapva nézett. Mikor végeztem a vetkőzéssel, beszálltam Harry mellé. A víz kellemesen meleg volt.
- És milyen volt a napod? – kérdeztem mellkasára borulva. Combomnál éreztem a merevedését, ami mosolyt csalt az arcomra.
- Elég fárasztó, szerintem rám fér egy kis kényeztetést. – mutatta meg a perverz mosolyát.
- Hmm… Szerintem is. – céloztam keményedésére, s rácsúsztattam kezemet a méretére. Meglepet, egyben jóleső nyögés hagyta el a száját. Elmosolyodtam, majd ajakira tapadtam. Tudtam, hogy a mostani munkámtól nem tud könnyen, és gyorsan elélvezni, ezért másik kezemet is bevetettem, golyóit kezdtem masszírozni. Öblös nyögése halt el a számban, s amennyire tudtam a kezemtől, hozzádörgölőztem.
- Uh… Baby. – hajtotta hátra fejét Harry, s kezeim munkájától elévezett. Megdicsérte a munkámat, majd kiszállt, és nekem is segített kikászálódni a vízzel teli kádból. Körém csavart egy törölközőt, s miután magát szárazra törölte, rajtam is elvégezte ugyanezt, azonban a nedves anyagot, már nem adta vissza. Derekamnál fogva húzott közelebb magához, s durván lesmárolt. Fenekem alá téve kezeit emelt magára, s biztonságom érdekében lábaimat dereka köré kulcsoltam. Még egy csókot elhintett ajkaimon, s megindult le velem a földszintre. Nem értettem miért tart velem a konyha felé, de megbíztam benne. Az együttléteinkbe mindig belecsempész valami újdonságot, s ez gyakran jelent valami játékszert. Egészen szép kis gyűjteménnyel rendelkezünk, már várom, ma mivel lep meg. A hideg konyhapultot véltem felfedezni magam alatt, így már tudtam elengedhetem Harry-t. Kezeimet mellkasán végighúzva vettem el nyakából, lábaimat lassan leeresztve engedtem el derekát. Ismét csókban forrtunk össze, ágyékát az enyémhez érintette. Megéreztem újonnan kemény férfiasságát, s ez egy nyögésre kényszerített. Harry elmosolyodott, majd az egyik konyhapultban kezdett kotorászni. Kíváncsian próbáltam meglesni mi is az, de a csók miatt nem igazán tudtam. Mellém tette az ismeretlen dolgot, de még mindig nem láttam mi az.
- Remélem tetszeni fog a következő dolog, és, hogy nem riasztalak vissza. – suttogta ajkaimra. Kezébe vette a tárgyat és a hasamhoz nyomta. Érintése sima és hideg volt. Felcsigázva néztem oda, ahol érintkezett velem, s mikor kiderült, mit is tervezett Harry, kicsit felnevettem. Egy banán volt a kezében. Ismét mellém tette a gyümölcsöt, s elsietett az előszobába, ahol a kabátok vannak. Egy kis ezüst csomaggal tért vissza. Tudtam, hogy egy óvszert hozott, majd mikor visszatért hozzám, felbontotta és a gyümölcsre tette. Kérdően néztem rá, nem tudtam minek kell az oda.
- Csak, hogy biztosan ne kapj el valami fertőzést. – mondta szemembe nézve. Nagyon aranyos, ahogy így gondoskodik rólam. A banánt a csiklómhoz nyomva kezdett izgatni, s egy nyögés csúszott ki a számon. Lejjebb vitte az ez esetben nem ételként használt sárga gyümölcsöt. Párszor végigsimított vele bejáratomnál a tárggyal, utána lökte csak belém. Egy hangos sóhajt hallattam, s Harry gyorsítani kezdett. Élvezettel nézte a kényeztetésnek nevezett kínzásomat, s mikor a csúcsra értem, hümmögve nyalta le a banánról a nedvemet.
- Mint mindig, most is finom. – csókolt meg. Még izgalmasabb volt a Harry által nyújtott csók, hogy éreztem a saját ízemet. Megfogtam Harry péniszét, s egy ideig csak a bőrt húzogattam rajta, utána határozottan megmarkolva vezettem magamba. Egy megkönnyebbült nyögés hagyta el a szánkat, s ezek után mindkettőnket csak a csúcshoz vezető út éltetett.
Hangos nyögéseink töltötték be az egész teret, s Harry lökései közben mocskos, s egyben izgató szavakat suttogott a fülembe. Kipirosodva hajtottam hátra a fejemet, s egyik lábamat feljebb emeltem, amit Harry készségesen fogott meg, majd vezette fel vállára. Kicsit éreztem, amint izmaim húzódnak, de nem foglalkoztam vele, élveztem, ahogy Harry mélyebbre tudott hatolni bennem. Erős lökései miatt golyói csapkodtak, ezzel még feljebb tornázva az élvezeteket. Amennyire tudtam én is rásegítettem csípőmmel a kielégülésünkre, s ezt Harry hangosabb nyögésekkel díjazta.
- Olyan k-közel… vagyok. – mondtam a nyögéseimmel küszködve.
- Én is. – húzta össze szemöldökeit élvezetében. Lökései lassúbban lettek, de ezzel együtt mélyebbek is. Mintha szent írás lett volna, egyszerre élveztünk el, egymás nevét ordítva. A csúcsról visszatérve távolította el belőlem ernyedt hímtagját.
- Ez csodálatos volt. – adtam rövid puszit ajkaira.
- Szerintem is. Tetszett a kis újdonság. – mosolyodott el perverzen. Bólintva jeleztem neki az igent, s ezek után ismét elmentünk fürdeni, mert Harry szerint, nem illendő izzadtan ágyba bújni.


Deanna

6 megjegyzés:

  1. Szia:) kaphatok egy durva Liameset?:)

    VálaszTörlés
  2. Szia. (: Én kaphatok egyet Louissal? :3

    VálaszTörlés
  3. Szia! Kérhetnék egy durva Niall-öset Betti névre?

    VálaszTörlés
  4. Huuuu ez eszméletlen :) nagyon szépen koszonom :) xxxx csak így tovább abba ne hagyd;)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés