2014. július 18., péntek

Labirintus 18+

BooBear-nek! Remélem tetszeni fog, és elnézést a késésért!



Újra ott vagyok ahol elkezdtem. A zöld zászlónál. A barátaim elrángattak valami idióta fesztiválra, ahol egy labirintust céloztunk meg. Persze a nagy eszünkkel szétszéledtünk, s én így az életben nem fogok kitalálni innen. Már egy ideje csak ide-oda kanyarodok, s csak reménykedek, hogy ez a helyes út. Mikor már ott tartottam, hogy felmászok a sövényre, belebotlottam egy két lábon járó csodába. Smaragdzöld szemei csillogtak a napfénybe, s csodás arcát a göndör haja fogta körbe.
- B-bocsánat. – habogtam zavaromban. A fiú édesen elmosolyodott, majd szólásra nyitotta a száját.
- Semmi baj, Harry vagyok. – nyújtotta felém kezét. Apró tenyerem belehelyeztem az övébe, ami hatalmas volt.
- Én (T/N). – mosolyogtam. Kedves srác, felajánlotta, hogy segít kitalálni, s közben nagyon jól elbeszélgettünk. Fél óra barangolás után kijutottunk, s diadalmasan megállapítottam, én vagyok az első a csoportunkból, akik kitalált. Persze nem egyedül, de azt a többieknek nem kell tudniuk. Ami pedig Harry-t illeti, azt hiszem teljesen belezúgtam. A mosolya, a haja és az egész személyisége egyszerűen tökéletes.
- Nem lenne kedved jégkrémezni egyet? Meghívlak. – kérdezte kedvesen, egy úriemberhez méltóan. Hezitálás nélkül vágtam rá az igen-t, amin Harry édesen felnevetett. Pár lépés után megálltunk, s miután választottunk, a lovagom fizetett.
- Ha, nem találkoztam volna veled, akkor még mindig bent lennék abban az átkozott labirintusban. – nevettem.
- Ha, nem ütköztél volna velem össze, akkor most nem lenne kit szeretnem. – kijelentésére megtorpantam, nem hittem füleimnek. Torkomon akadt a hangom, mikor mondani akartam neki, hogy én is szeretem, így csak habogni tudtam.
- Persze világos, hogy te nem így érzel, mivel csak pár órája ismerjük egymást. – vigyorgott kínosan, majd elfordította a fejét.
- Nem, csak annyira megleptél. Mond, ki ne szeretne téged? – mosolyogtam rá, mire felcsillantak szemei. Felém fordult testével, majd rám emelte tekintetét.
- Szóval szeretsz? – kérdezte reménykedve. Bólintottam, ezután felkapott és megpörgetett. Hihetetlenül boldog voltam, még sosem fordult elő ilyen, hogy pár óra alatt, valaki ellopja a szívem, de neki sikerült. Miután lerakott, lassan közelíteni kezdett ajkaival enyémek felé, mintha félne, hogy leállítom. Azonban eszem ágában sem volt ilyesmit tenni, így ajkaink egy kellemes, lassú, csókba kezdtek. Sokkal jobb volt mintha smárolnánk, ki tudtuk élvezni a pillanatot. Hatalmas tenyerei derekamon állapodtak meg, én nyaka köré fontam karjaimat. Selymes nyelve utat tört számba, s sajátomat kezdte kényeztetni. Egyre közelebb húzott magához, ennek köszönhetően megéreztem dudorát. Szájába nyögtem, mire elmosolyodott. Elváltunk egymás ajkaitól és fogalmam sem volt mit is mondjak.
- Nem lenne kedved esetleg… - harap bele alsó ajkába – hancúrozni? – kérdése ledöbbent, ugyan akkor csábító ajánlat. Sosem tennék ilyet, de egy kis kaland kell az életembe, így határozottan bólintottam egyet. Harry alaposan körülnézett, gondolom helyet keresett a kis kalandunknak. Kezemnél fogva kezdett húzni egy wc-fülkébe, majd miután bementünk, bezárta az ajtót. Egyből ajkaimnak esett, s a derekamat kezdte simogatni, ezáltal a pólóm felcsúszott. Keze hasam fedetlen részére vándorolt, majd levette a felsőmet. Ajkai nyakam legérzékenyebb pontjára találtak rá, s szívni kezdték azt. Kínzásomat megunva szabadítottam meg Harry-t a felsőjétől. Tátott szájjal kezdtem bámulni kidolgozott felsőtestét, s kezdtem érezni, hogy nedvesedek.
- Azért a szádat csukd be, Babe. – súgta fülembe Harry. Tanácsát megfogadva összezártam a számat, majd hagytam neki, hogy levegye melltartómat. Ragyogó szemekkel kezdte melleimet kémlelni, majd nagy tenyerével kényeztetni kezdett. Nem sokkal később szája is beszállt a játékba, harapni és szívni kezdte bimbóimat. Jóleső sóhajok hagyták el számat, de nem élvezhettem sokáig, mivel letérdelt elém, s megszabadított a nadrágomtól és a bugyimtól. Lábaimat kisebb terpeszbe helyezte, majd nyalni és ujjazni kezdett. A hirtelen jött élvezettől fejem hátraszegeztem, s Harry hajába túrtam. Nyelve gyors sebességgel siklott fel-le csiklómon, s ujjait is szorgosan mozgatta bennem. Nyögéseimet próbáltam halkabbra fogni, ami egészen jól sikerült. Éreztem, ahogy vészesen közeledem a csúcshoz, s ezt Harry tudtára is adtam.
- Sajnálom, de nem így fogsz elélvezni. – mosolygott rám huncutan, biztos lehet benne, hogy ezt még vissza fogja kapni. Újra lábaira állt, így le tudtam róla venni nadrágját, s boxerét. Méretét látva kissé megijedek, még sosem láttam ekkorát. Megszeppenve készültem leguggolni elé, hogy én ki „kielégíthessem”, de nem engedte.
- Most hagyjuk, majd legközelebb. – kacsintott. Gyorsan kezei közé kapott, s a fal és teste közé szorított. Mindketten ziháltunk a vágytól, bőrünkön izzadságcseppek jelentek meg.
- Ez most fájni fog egy kicsit. – figyelmeztetett, majd belém hatolt. Igaza volt, fájt. Mérete nagy volt, s egyből tövig felnyomta. Könnyem kicsordult, amit egyből letörölt hüvelyujjával, s csitítgatni kezdet. Jól esett a törődése, s pár perc múlva a fájdalom is megszűnt. Harry tolni kezdett, mire nyögések szakadtak fel torkunkból. Fokozatosan gyorsított a tempón, lélegzetvételünk felgyorsult, zihálásunk, s nyögéseink töltötték be a teret. Egyikőnk sem foglalkozott azzal a ténnyel, hogy egy nyilvános wc-ben vagyunk, s bárki, aki elsétál előtte meghall minket. Partnerem egész végig szemeimbe nézett, ami egyszerre volt kellemes és frusztráló érzés. Hihetetlen érzés volt ahogyan teljesen kitölt, s ki-be siklik bennem.
- Ahw… Harry nagyon közel vagyok. – lihegtem.
- Én is, Babe… - mondta, majd gyorsított a tempón. Ajkaimba haraptam a sikolyaim elfojtásához, de még így is hangos voltam. Harry egy nagy nyögés kíséretében belém élvezett, s ennek hatására én is elértem a csúcsot.
- Csodás voltál. – mosolygott kedvesen Harry, miután felöltöztünk. Miután én is megdicsértem munkáját, kiléptünk a kabinból. Páran megbámultak, s rosszalló pillantásokkal díjaztak minket, de nem érdekelt. Miután megkértem a göndör fiút, hogy segítsen megkeresni a barátaimat, teljesítette a kérésem, s visszakísért a kijárathoz. A haverjaim már távolról kiszúrtak minket, s rögtön faggatni kezdtek, arról, hogy hol is voltam, és hogy ki a mellettem álló srác. Miután lenyugodtak, bemutattam nekik Harry-t, s elmeséltem, hogy segített kitalálni a labirintusból és meghívott hamburgerezni. Viszont ők nem hitték el, persze egyből kitalálták az igazat, de nem ismertük be.

Deanna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése