2016. szeptember 2., péntek

Csel 2/2

Sziasztok! Itt van a Csel második, egyben utolsó része! Remélem tetszeni fog!






Másnap, mikor beérek a munkahelyemre Dan rögtön int nekem, hogy menjek oda hozzá. Sejtem, hogy ki akar faggatni.
- Na, mi történt? – tudja, hogy tegnap estére hívtam át magamhoz [T/N]-t.
- Megdöntöttem. – húzom ki magamat büszkén. Ooo-zni kezd, majd megveregeti a vállamat szélesen mosolyogva. Egyszer csak lehervad a mosoly a szájáról, s megköszörüli a torkát. [T/N] most lép be az ajtón. Ahogy meglát, elmosolyodik, s oda jön hozzám.
- Szia! – köszönt egy csókkal.
- Szia. – ölelem át a derekát. Megbeszéljük, hogy együtt ebédelünk, utána elmegy a dolgára. Visszafordulok Danhez, aki csak mérgesen néz rám.
- Nem mondtad el neki mi? – kérdezi csukott szemmel.
- Még nem volt rá alkalmam. Este elaludt, mikor el akartam mondani neki, reggel pedig olyan lelkes volt. – mondom sóhajtva. A reggel történtek valóban eléggé szíven ütöttek. Reggelivel várt és kávéval. Közben arról mesélt mennyire tetszett neki a tegnap este. Aztán elmondta, hogy úgy érzi tényleg szerelmes belém. Ezek után már nekem sem ment, hogy kitegyem a szűrét.
- Jajj, Malik. Ezt megcsináltad. – sóhajt Dan is, majd folytatja a felmosást. Igaza van. Csak nem tudom, mit kezdjek ezzel a helyzettel. Akkor este minden szívfájdalom nélkül elmondtam volna neki, de reggel már valamiért nem ment. Jól esett, hogy törődik velem, azt hiszem.

Még ebéd előtt kimegyek cigi szünetre, mint általában. Itt [T/N] mindig megtalál. Egész délelőtt nem is találkoztam vele. Úgy tűnik csak gondolnom kellett rá, most csapódik ki az ajtó.
- Szia. – mellém áll. Semmi csók? Valami egészen biztosan bántja.
- Történt valami? – kérdezem és átkarolom a vállát.
- Semmi, csak egy bunkó beszólt. – sóhajtja.
- Ne is figyelj rá. – simogatom meg a vállát.
- Egyébként arra gondoltam, hogy ma is átmegyek hozzád, ha nincs ellenedre. – néz rám kacéran. Hogy a pokolba lenne ellenemre? Féloldalas mosolyra húzom a számat és felajánlom, hogy munka után rögtön elviszem magamhoz.

- Kérsz valamit? – érdeklődöm, mikor belépünk a házamba.
- Jajj, Zayn szexelni jöttem, nem kajálni! – felvont szemöldökkel nézek rá. Valaki nagyon vadmacska lett. Teljesen máshogyan viselkedik kapcsolatban, mint egyébként. Ez vicces, hiszen csak átverem. És nem is vagyunk igazi kapcsolatban és nem csak a hazugság miatt, hanem, mert nem kértem meg, hogy legyen a barátnőm.
- Akkor szexeljünk. – felkapom a karjaimba, majd becipelem a hálómba, pont, mint az első alkalommal, tegnap. Fehér ingemet menet közben gombolni kezdi, de a csókunkat nem szakítja meg. Úgy tűnik, ma ő szeretne irányítani, amit egyáltalán nem is bánok. Szeretem a határozott nőket.
Hátára döntöm az ágyon, de ez nem igazán tetszik neki. Gurulunk egyet, s az ágyékomra ül. Számról áttér a nyakamra, de ott sem időzik sokat, elindul a mellkasomon lefelé. Körbepuszilja a köldökömet, s a nadrágom korcán is végighalad vízszintesen. Felgyorsul a lélegzetvételem. Ügyes kezeivel kicsatolja az övemet és megszabadít a nadrágomtól és a boxeremtől is. Az ingem pedig még mindig rajtam van.
Péniszem felcsap, jó érzés kiszabadulni a nadrágból. Puha tenyerébe veszi a hosszamat, s közepes ütemben verni kezdi. Ajkaival combomra tapad, s puszikkal halmoz el. Végül megnyalintja a heréimet, s be is veszi a szájába. Szinte beszippantja őket, nagyon erősen szívja, de nem fáj. Ha tudtam volna, hogy ilyen kibaszott jól csinálja a dolgát, tegnap is hagytam volna egy kicsit oboázni. Van valami a szemében. Elhatározottság. De, még mennyi. Egyenesen a szemeimbe néz és rám kacsint. Kiengedi a golyóimat a szájából, s ajkait a makkom felé helyezi. Nyelve hegyével éppen hogy megérint. Élesen beszívom a levegőt. Nem húzza az időt, péniszem köré szorítja a száját, s máris a torkára enged. Felkiáltok a hirtelenjében jött élvezettől. Lazítok magamon, próbálom minél tovább kitolni a beteljesülésem, csak azért, hogy tovább érezem magam körül. Azonban a golyóim összerándulnak, s a szájába élvezek. Spermámat szexin, a szemembe nézve, egy nyeléssel küldi le.
- Élvezetes egy kis szád van. – nézek rá kacéran. Felsőjét szinte letépem róla, majd rögtön küldöm utána a melltartóját. Meglep, amikor szaporán lerugdossa magáról a nadrágot a bugyijával együtt.
- Sietsz valahova?
- Csak az öledbe. – lecsap az ajkaimra, majd a hátamra dönt. Látom, hogy saját magához nyúl, és pár kört leír a nőiességén. Már evvel az őrületbe kerget. Megragadja a félig kemény szerszámom, s magába helyezi. Sohasem gondoltam volna, hogy ilyen vadóc az ágyban. Tetszik.
Nyelvünk gyors táncot jár, szinte alig bírom tartani a tempóját. Tenyereivel a mellkasomon támaszkodik, miközben észvesztő csípőmozgásba kezd. Abbamarad a csókja, az ajkait nem veszi el, mindössze pár mini méterrel húzódik el. Folyamatosan a számba nyög, zihál.
- Gyerünk bébi! – feszegeti mindkettőnk határait, farkam éppen-éppen nem csúszik ki belőle, mikor felemelkedik. Próbál minél jobban rám nyomulni, pedig így is mindig tövig benne vagyok. Ez még a tegnapi dugásunknál is jobb. Oda vagyok azért a meleg és síkos közegért, ami körül vesz. Talán magáért a lányért is. Talán. Felnyúlok a melleihez, lassan egymásnak nyomva őket kőrözök velük. Mikor kicsit mélyebbre nyom magában, mint általában megszorítom.
Lassan fújja ki a levegőt a tüdejéből, s lecsukott szemekkel élvezkedik. Megpróbálom átfordítani a hátára, hogy átvehessem az irányítást, de nem engedi. Nem mintha nem lennék megelégedve a mozgásával, de szeretek én uralkodni.
- Zayn, készülj! – szerintem kettőnk közül ő jár távolabb az orgazmustól, én bármelyik másodpercben feladhatom a szolgálatot, ezért lenyúlok, s mikor tudom, masszírozom a csiklóját. Mind a kettőnk hatalmas nyögéssel élvez el. Elborítja az agyam a csodálatos érzés, de másra sem tudok gondolni, csak arra, hogy mikor ismerem be, hogy szerelmes vagyok [T/N]-be.
- Veled mindig fenomenális. – fordulok az ágy másik felére, de ő nincs ott. [T/N] már az ágy előtt áll, s a felsőjét veszi fel. A többi ruhája már rajta. Mi folyik itt?
- Mit művelsz? Hova mész? – érdeklődöm, s felkönyökölök az ágyon.
- Zayn, nézd Dan elmondta. Emiatt voltam kiborulva. Szóval most elmegyek, csak egy utolsó kalandot akartam. – rántja meg a vállát nem törődően. Hirtelen azt sem tudom, mit mondjak. Előbb ismertem be magamnak, hogy szeretem.
- De, én… tényleg szeretlek. Beléd szerettem [T/N]! Kérlek, nincs magyarázatom, egy segg vol… - belém folytja a szót, csupán azzal, hogy felemeli a kezét. Megrázza a fejét, s kinyitja az ajtót.

- Nem lesz már rám gondod, ne aggódj. – súgja sejtelmesen, s elhagyja a házam. 



Deanna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése