2015. április 3., péntek

Az az este. 18+

Nos, meg is hoztam a sztorit, ami Barbinak íródott. Remélem tetszeni fog!

Miközben szemeimen pihent a fekete textil, úgy érezem a többi érzékszervem sokkalta jobb. A hangokra nagyobb figyelmet fektetek, minden kis neszt meghallok. Felcsigázva várom, hogy Harry visszatérjen. Azt monda pár pillanat és itt lesz, azonban kínzás képen megvárat. Kezeim az ágy támlájának vannak feszítve, mozgatni képtelen vagyok. Lábaim szabadok, ennyi kényelmességet adott nekem. Miután visszajött a turnéról vágyik erre az estére, amikor mindent megkap, s szinte a játékává tehet engem. Félreértés ne essék, én is ugyanúgy élvezem a piszkos kis szavait, s forró testének érintését. Enyém úgyszintén fel van hevülve, ezt visszatért párom jéggel próbálja kiküszöbölni. Alsó ajkamba harapva próbálom tompítani a kitörni vágyakozó sóhajaimat. Egész testemen végigvezeti kezét, hideg gyűrűi libabőrt okoznak. Combjaimon keresztül férkőzik hozzá nőiességemhez. Alig-alig érint, tudja, ezzel levesz a lábamról. Testem ordít érte, minden porcikám kívánja Őt. Érintését, csókját, ajkainak finomságát. Lassan nyomta nekem magát, ajkai megtalálták enyémet. Keménységét hozzám érinti; feltüzel. Nem húzta tovább az előjátékot, ha már ez annak nevezhető, boxerét eltávolította, s lassan hatolt belém. Teljes testrészét nem kaphattam meg, folyton folyvást kihúzta magát belőlem, majd újra behatolt. Sokszor játszotta ezt el, később eltűnt az ágyról ürességet hagyva maga után. Mást sem hallottam, csakis saját lélegzetvételem, egészen addig, míg az ajtó csapódása meg nem töltötte hallójárataim.
- Ígérem, nem okozok komoly fájdalmat. – suttogta erotikusan fülembe mély, csodás hangján. Vágyok az új dolgokra, vágyok erre a mocskos játékra. Harry fantáziája mindig az ágyban bontakozik ki igazán, nincs olyan együttlétünk, ahol ne vonna be valamilyen kis piszkos játékszert. Imádja hallani a hangom, szereti tudni hogyan is állok az éppen soron következő játékhoz. Keményem markol bele fenekembe, másik kezével mellbimbómat csipkedi. A köteleket eloldozva fordít át kutya pózba, majd ismételten kikötöz. Percről-percre leszek egyre jobban nedvesebb, ha nem ér hozzám fel fog forrni az agyam. Tenyere erőteljesen csattant fenekemen, azonban az élvezet tompította. Mellem is erősebben szorítja, sőt már-már túlságosan is. Biztos vagyok benne, hogy holnapra ez igen is meg fog látszani. Fájdalmas nyögés hagyja el ajkaim, de Harry erről tudomást sem vesz. Tisztában vagyok vele, hogy őt már túlságosan is beszippantotta a kéj világa. Én is egy másik univerzumban vagyok. Hajamnál fogva durván fordította maga felé fejem, s tört át nyelvével a számba. Szenvedéllyel csókol, miközben ujjai áttévedtek csiklómra. Finoman kezdte dörzsölni, s ezzel párhuzamban tolta belém hatalmasságát, ám ezúttal egész hosszát élvezhetem. Gyors tempót diktált, közben hajamba kapaszkodik. Heréi minden egyes találkozásnál nekem, csapodnak. Mind ketten zihálunk, az erotika tapintható a levegőben. Mindig is oda voltam és vagyok is Harry-ért. Miden meg van benne, ami csak egy nőnek kellhet. Romantika, veszély, s erotika. Fenekemre folytonosan mérte az újabb és újabb csapásokat. Térdem remeg, érzem nincs már sok hátra a végleges kiteljesülésnek. Harry még fokozta a tempót, ezzel együtt az élvezetet is.
- Baby… Kurva jó vagy. – zihálta, s megállt. Nem értetem ezt a tettét, már majdnem a csúcson voltam. Nekifeszült a hátamnak, s a fülemhez hajol.
- Mond, ki mennyire élvezed a szexet velem. Mond milyen érzés, amikor a vastag és hosszú farkam benned siklik. Imádom, amikor megremegsz már csak a fülledt szavaimtól. – igaza volt. Bármit megadnék a perverz megjegyzéseiért. Addig nem fogja folytatni, míg választ nem adok, így minden erőmet összeszedem, s szólásra nyitom a szám.
- Egy álom, mikor feljuttatsz a csúcsra Harry. – amint befejeztem mondandómat mozogni kezdett. Hangosan nyögtem, míg ő férfiasan morgott. Elérkezett az én időm, s az övé is. Szinkronban engedtünk utat a mámornak, mintha csak egy parancs lett volna. Elhagyta a testem, majd gondoskodóan emelt fel menyasszonypózba, s vitt a zuhany alá, ahol lemosta testem minden egyes centijét. Magát is megszabadította az izzadság velejáróitól, s visszafektetett az ágyra.

Deanna

2 megjegyzés: