2015. december 30., szerda

Átalakítás.

Hahi.
A napi nap elgondolkodtam mit is kellene kezdeni a függőben lévő blogjaimmal. Sokat töröltem, de ezt az egyet nem volt szívem. Készen van már egy új sztori, de mielőtt kiteszem, szeretnék egy kis átalakítást végezni a blogon:

1.Új design.
2.Off bejegyzések törlése.
3.Az összes kérés törlődik.
4.Új e-mail cím.

Holnapra készen leszek, délután kint lesz a sztori! Amint kint van, aki szeretne kérhet történetet, tehát mondhatjuk újraindul a blog. Hamarosan írófelvételt is hirdetek, remélem lesz rá jelentkező!

10 megjegyzés:

  1. Szia! Azokat a blogokat amiket ajánlottál azokat hol találom meg ? Mert igy rajtad keresztül tudtam olvasni. Nagyon megköszönném ha tudnál segíteni☺. Imádom a blogodat , igy tovább������
    Előre is köszi:Dorka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Ha esetleg a címüket le tudnád írni, linkelem őket, mert már nem igazán tudom miket tettem ki ide...

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia ! Fuuuh 3 van, ha jol tudom akkor
    -photograp (nem tudom hogy jol irom e) -te vagy az életem
    - (az utolsót nem tudom de nem magyar a címe és ha igy segìtek Jenny a főszereplő és Harry is szerepel benne)☺☺szintén köszönöm előre��
    Dorka

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Szia ! Fuuuh 3 van, ha jol tudom akkor
    -photograp (nem tudom hogy jol irom e) -te vagy az életem
    - (az utolsót nem tudom de nem magyar a címe és ha igy segìtek Jenny a főszereplő és Harry is szerepel benne)☺☺szintén köszönöm előre��
    Dorka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://tevagyavegzetemharry.blogspot.hu/
      http://powerless-harrystyles.blogspot.hu/
      http://the-photographerff.blogspot.hu/
      Remélem ezek azok :)

      Törlés
    2. Szia! Most nagyon bénának fogok tünni de ez én vagyok😀😀☺véletlen kitöröltem azt az imailt amiben ellinkelted a blogokat😣😦😔megkérhetlek arra ,hogy újra elküldöd ? Nagyon hálás lennék Neked☺😊♡♡
      Előre is köszönöm !

      Törlés
  6. Nagyon szépen köszönöm 😊❤❤❤❤

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépen köszönöm 😊❤❤❤❤

    VálaszTörlés