2014. április 1., kedd

A legjobb barátaim 18+



Flórának! Remélem tetszik, és hogy nem lett nagyon béna!

 


- Na, és mit csináljunk? – nyúltam végig a kanapén a két legjobb barátom társaságában. Név szerint Harry és Niall. Kisgyerekkorom óta ismerem őket, semmi sem választhat szét minket. Igaz, páran piszkálnak amiatt, hogy inkább a fiúkkal barátkozom, de sosem éreztem emiatt különcnek magam.
- Elmehetnénk enni. – vigyorgott Niall.
- Hogy neked mindig a kaján jár az eszed. – hitetlenkedtem. Elképesztő mennyit tud enni és mégis vékonyabb, mint én.
- Harry? – fordultam érdeklődéssel a göndör felé.
- Én már mondtam, hogy szívesen megnézném a tested közelebbről is. – mosolygott perverzül. Igaz, néha már emlegette, hogy nagyon szívesen segítene nekem kielégülni. Sosem gondoltam komolyan az ilyen kijelentéseit, tudtam, hogy hülyéskedik.
- Ahhoz nekem is lenne kedvem. – nézett rám Niall.
- Jajj srácok hagyatok már. – fordultam át jobb oldalamra a hátamról, így a szemükben nézhettem.
- Miért, csak lefekszünk és elfelejtjük. – jöttek egy kicsit közelebb. Néha én is eljátszadoztam a gondolattal, de mindig leállítottam magamat. Harry kezemnél fogva felállított, s Niall és közé állított. Mind a ketten hozzám simultak. A szöszi volt mögöttem, így érezhettem a kisebb dudorát. Harry is eléggé fel volt izgulva, ezért nem is akartam húzni az időt. Az előttem álló fiút megszabadítottam a pólójától, közben a mögöttem álló szösziséghez dörgölőztem. Hangosan felnyögött, majd maga felé fordított. Róla is lekaptam a felsőjét, s mire visszanéztem Harry-re már csak egy boxer volt rajta.
- Mi van? Én csak nem akarom húzni az időt. – magyarázkodott nevetve. Példájára Niall is levette magáról a nadrágot, miközben Harry engem szabadított meg a ruháimtól, egészen addig, míg csak egy melltartó és egy bugyi volt rajtam. A két fiú megnyalta az ajkaikat.
- Gyere cica. – húzott magához Niall és azzal a lendülettel le is smárolt. Nyelve áttört számba, táncra híva az enyémet. Harry akcióba lendült, s hátulról kezdte markolgatni melleimet, majd Niall is csatlakozott kényeztetésemhez. Ő kisebb terpeszbe tette a lábaimat, s anyagon keresztül kezdte el dörzsölgeti a csiklómat. Belenyögtem a szájába, azután eltávolodott tőlem. Harry a kanapéra fektetett, miután megszabadított a melltartómtól. Két lábam közé férkőzött, közben Niall mellém térdelt alsó nélkül. Tudtam mit akar, így kérés nélkül bekaptam méretét. Niall száját egy szaggatott nyögés hagyta el, s amíg én Niall-on munkálkodtam, Harry levette a bugyimat, majd bevetette két ujját. Felnyögtem a történtek hatására, majd tovább folytattam az előttem térdelő fiú kényeztetését. Hangosakat nyögött, levegőért kapkodva, s nekem egyre inkább nehezemre esett visszafojtanom a nyögéseimet. Kicsúsztattam számból Niall műszerét és kézzel folytattam tovább a dolgomat.
- Ahh… - nyögte a csúcsra érve a szöszi, s egyenesen a melleimre élvezett. Ujjaival letörölte rólam ondóját és a szám elé tartotta. Kényszerítés nélkül nyaltam le a fehér, ragadós folyadékot. Harry felemelte nőiességemtől a fejét, azt követően ujjait is eltávolította. Nem sokáig maradtam üresen, Niall azonnal bevetette magát. Bepozicionálta magát, majd óvatosan nyomult előre. Kicsit fájt, de nem adtam ennek hangot. Mikor tövig belém ért, Niall ajkait egy megkönnyebbült nyögés hagyta el. Harry mellém állt, kezeimmel megszabadítottam, az igen csak szűkösnek tűnő boxerétől.
- Gyerünk, baby, tedd a dolgod. – simított végig az arcomon. Bal kezemmel megfogtam hosszúságát, majd a nyelvemmel végighúztam rajta egy vastag csíkot, amitől libabőrös lett.
- Niall, gyorsabban. – kérésemet azonnal teljesítette, gyorsabban kezdett mozogni. Az én nyögéseim sűrűbbek, hangosabbak lettek. Harry-n gyorsabban mozgattam a kezemet, néha-néha bekaptam a tetejét, majd kicsúsztattam számból. A fölöttem fekvő fiú lökéseivel érintette a g-pontomat, ezzel nagyobb élvezetet nyújtva. Érezte, hogy közel a csúcs, s ezt jeleztem is Niall-nak.
- Én is. – mondata után, lökött még rajtam egy mélyet, ezzel belém juttatva spermáját. Niall-t én követtem, s utánam Harry is elélvezett.
- Most én jövök. – Harry leült a kanapéra, majd magár segített. Neki nagyobb, így picit fájt, ami miatt egy fájdalmas nyögés hagyta el a számat. Teljesen magamba fogattam, azután ölébe ülve megvártam, még hozzászokok a méretéhez. Egy perc elteltével mozogni kezdtem rajta, de csak lassan.
- Ohh… Ez az Baby. – ujjperceit csípőmbe vájta, s egy szaggatott nyögés hagyta el a száját. Fejét a kanapéra hajtotta, úgy élvezte tetteimet. Niall egy darabig nézett minket, utána a konyhába távozott. Nevetnem kellett, azonban a nevetésem belefulladt a nyögéseimbe. Durván Harry ajkaira tapadtam, s addig téptem, amíg el nem jött az a bizonyos érzés. Gyorsítottam a tempón, ami Harry-nek is bejött.
- Ahh… Olyan közel vagyok (T/N). – nyögte a nyakamba Harry, s elkezdte szívni az említett területet. Éreztem, szétáradó spermáját, ami hatására én is elélveztem. Leszálltam a fiúról, s öltözni kezdtem. Niall is előkerült, majd mind a ketten követték a példámat.
- Remélem nem bántad meg. – simította meg a vállamat a göndörke.
- Nem, de ne felejtsétek el, csak lefekszünk és elfelejtjük! – néztem velük farkasszemet.
- Mit is kellene elfelejtenünk? – poénkodott a szöszi, amin persze nevettünk egy kicsit, utána, mintha mi sem történt volna, megnéztünk egy filmet.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó:)) tök jól írsz:)

    VálaszTörlés
  2. Szia(sztok)! :) Kaphatok egy sztorit Zayn-nel, P. Anna névre, aminek az lenne a lényege, hogy első alkalom? Előre is köszi! :)

    VálaszTörlés
  3. Erzsébet: nagyon köszönöm örülök hogy tetszik!
    Anna: legkésöbb holnaputánra kész.

    VálaszTörlés
  4. Én is kaphatok egy sztorit T. Vivi névre?:) a lényege az lenne, hogy a dolog durva, mégis élvezetes, és valamelyik két sráccal legyen. Megoldható?:) Ja, amúgy eddig 1 sztorit olvastam el, de már imádom a blogot! Csak így tovább!:) xx

    VálaszTörlés