2014. április 5., szombat

Hajón 18+

F. Erzsébetnek! Remélem tetszeni fog!





- Szia (T/N)! Nem lenne kedved kijönni a tóhoz? – hívott a legjobb barátom, Louis. Nemrég ismertem meg, mikor szembe költöztek velünk. Összepakoltam a cuccomat, rendesen felöltöztem, majd az utca végéig elgyalogolva, átvágva a bokrokon jutottam el a tóhoz. Imádunk ott lenni, főleg, hogy a tó közepén van egy elhagyatott, kisebb hajó. Szinte senki sem szokott idejönni, csak mi. Leérve a parthoz pillantottam meg Louis-t. Mint mindig, most is szívdöglesztően néz ki. Imádom a rendezetlen haját, kék szemeit, összegezve oda vagyok az egész lényéért. Lassan gyalogoltam hozzá, s öleltem meg hátulról. Kicsit megijedt, éreztem, hogy szíve dobogása felgyorsul, és erősebb lélegzet vételeit.
- Megijesztettél. – tette kezeimre kezeit, azáltal nekem is felgyorsult a szívem. Minden apró gesztustól, amit felém tesz, így reagálok. Néha még bele is pirulok. Ez csak akkor szokott előfordulni, amikor bókol nekem. Mikor kiöltözök, mindig megjegyzi, milyen gyönyörűen nézek ki.
- Szia! – telepedtem le mellé. Táskámat magam mellé tettem, utána vártam, hogy Louis megtörje a jeget.
- Ugye hoztál fürdőruhát? – mosolygott rám. Mióta tetszik nekem Lou, sosem hoztam fürdőruhát, valamiért szégyellni kezdtem a testem, pedig nem vagyok egy szégyenlős típus. Ez már neki is feltűnt, rá szokott kérdezni, azonban látja, hogy nem szeretnék róla beszélni, így nem erőlteti.
- Elfelejtettem. – mosolyogtam kínosan. Oldalra billentett fejjel nézett rám. Miközben ő próbált szigorúan, mérgesen rám nézni, én elmélyedtem a tenger színében pompázó íriszeiben.
- Miért csinálod ezt? Ha, tovább folytatod, egyszer meg fogsz fázni. – karolta át a vállamat. Sóhajtottam egyet és automatikusan vállára hajtottam a fejemet.
- Jól van, ha nem akarod megmondani nem, kell, viszont hoztam kaját, nem vagy éhes? – nyúlt maga mellé, és előhúzott egy kosarat. Elkezdte kipakolni a finomabbnál finomabb ételeket. Már a látványukra is összefutott a nyál a számban. Ez az egyik ok, amiért beleszerettem Lou-ba. Figyelmes, gondoskodó, és nagyon jól kiismeri magát a konyhában.
- Ebből kérnék. – mutattam az egyik sajtos, sonkás szendvicsére. Szerinte ez a specialitása, mert máshogy csinálja, mint a többi ember, és el kell ismerni, tényleg van benne valami plussz aroma.  Ami után meguzsonnáztunk, Louis levette a pólóját, majd a nadrágját is. Próbáltam nem bámulni cselekedeteit. Boxer helyett fürdőnadrág volt rajta, s miután befejezte a vetkőzést, segített nekem felállni.
- Nem szeretnéd levenni ezeket? – villantotta meg csibészes mosolyát. Nagy gondolkozás után, visszautasítottam az ajánlatát, majd végre belevetettük magunkat a vízbe. A rendetlen fiú egyből egy hasassal csobbant be a vízbe, s mikor megnyugtatott afelől, hogy kicsit sem hideg, én is bemerészkedtem. Követtem a vízben kiszemeltemet, azonban ő úgy döntött nem vár egy csigalassú női lényre, így saját tempójában kezdett úszni, engem egyedül hagyva. Végre én is elértem a hajót, s nagy erőlködések után, feljutottam a járműre. Egyszer próbáltuk már elindítani, de reménytelen.
- Louis William Tomlinson! – kiabáltam társam után, azonban nem jött válasz. Néha hallottam neszeket, de tudta, hogy csak Lou az, ezért nem féltem. Úgy döntöttem, megvárom, míg elmúlik az ijesztgetős kedve, így megkerestem azt a szobát, ahol lenni szoktunk, s ott vártam meg.
- Most nem keresel? – jött be csalódottam Lou.
- Tudod, ha bújócskázni szerettél volna, szólhattál volna. – borzoltam össze játékosan a haját, miután mellém ült.
- Igazából azért hívtalak ide, hogy elmondjak valamit. – nézett rám komolyan, ami megijesztett. Én is komolyra változtattam arcvonásaimat, majd belekezdett mondandójába.
- Öhmm… Az van, hogy nekem már rég óta tetszel. – ennél a mondatánál megállt az ütő is bennem. Kellett egy kis idő, mire eljutott agyamig, a mondat teljes jelentése.
- Louis… - már el akartam mondani, én is hasonló képpen érzek, de elhallgatatott mutató ujjával.
- Ne mondj semmit. – suttogta érzelmesen. Arca vészesen közeledett felém, majd megtörtént, amire lassan egy éve várok. Louis ajkai lágyan érintették enyémeket, s addig nem is váltott a tempón, míg vissza nem csókoltam. Óvatosan kezdett hátradönteni az ágyon, érintésében érződött, fél, hogy visszautasítom, pedig eszem ágyában sincs. Hátam megérkezett a puha takaróra, s Louis fölém mászott. Csókunk egy másodpercre sem szakadt meg, miközben Lou tenyere bejárta az egész testemet, és a felsőm aljánál állapodott meg. Jól esett megszabadulni a vizes anyagtól, ami rám tapadt. Ahelyett, hogy elhajította volna, mellém tette, s utána a nadrágomért nyúlt. Attól is megszabadított, majd a pólóm mellé tette.
- Levehetem? – nézett melltartómra, később vissza a szemembe. Bólintással jeleztem szándékomat, kezei megindultak, ujjait melltartóm peremén végig húzva, jutott el a kapocsig. Kipattintotta, ez a ruhadarabom is helyet kapott a többi mellett. Tenyerét melleimre helyezve, kezdte azokat masszírozni, mire jóleső sóhajok hagyták el a számat. Louis kedvesen rám mosolygott, majd nyelvét is társította kényeztetésemhez. Szívta, harapta, masszírozta melleimet. Kezeit elvette, könyökével lejjebb támaszkodott meg, ezzel alulra tornászva magát. Hasamon puszikkal keresztülhaladva, érte el legféltettebb pontomat. Engedélykérően nézett rám, s miután megnyugtattam, hogy csinálhatja nekikezdett. Lehúzta a bugyimat, s nyelvét lassan nyomta csiklómnak, ezáltal felnyögtem. Nyelvét mozgatni kezdte, mutatóujjával bejáratomat kezdte simogatni. Tenyereimet ökölbe szorítottam, s a lepedőt markolásztam. Nyögdécselni kezdtem, ami Louis-nak láthatólag bejött. Nyelvét elvette a csiklómról, ujjait bevette szájába, ezáltal benyálazta őket. Két ujját feldugta, ezzel egy nagyobb nyögést kicsalva belőlem. Mikor látta, hogy nem fáj, gyorsabban kezdte mozgatni ujjait.
- Ahw… Louis gyorsabban. – megmosolyogtatta reakcióm, majd engedelmesen teljesítette a parancsomat. Hajába túrva élveztem tetteit, s mikor éreztem a csúcs közeledtét, jeleztem neki, neve nyögésével. Nem hagyott kielégülni, kihúzta ujjait, mire erős ürességet éreztem. Lihegve ültem föl, s húztam le Lou-ról az utolsó rajta díszelgő textil darabot. Kezemmel férfiasságához kezdtem közeledni, azonban ellökte a kezemet.
- Nem kell megtenned, sőt csak azt akarom, hogy te jól érezd magadat. – nézett mélyen a szemembe. Beleegyezően bólintottam, majd miután bepozícionálta magát, egy egyszerű lökéssel belém hatolt. Egész méretét befogadtam, utána megállt, hogy megszokhassam méretét. Pár perc múlva mozogni kezdett, egy elég lassú tempóban. Lábaimat derekára kulcsoltam, így jobban belém fért. Idő közben fokozatosan gyorsítani kezdett, ezzel egy mind a kettőnknek megfelelő tempót vett fel. Hangosan nyögtem, karmolgattam Louis hátát, néha a nyakába is beleharaptam, ilyenkor felmordult, de nem szólt érte. Magamat is meglepve vettem át az irányítást, majd kezdtem rajta lovagolni. Louis csípőmbe vájta ujjperceit, s miközben én vadul mozogtam rajta, ő is besegített. Alulról kezdett döfködni, mire hátam ívbe feszült, és Louis nevét ordítva tört rám az orgazmus. Nem álltam le a mozgással, még akkor sem, mikor megéreztem Louis nedvét magamban, így teljesen ki tudott elégülni. Szó nélkül kezdtünk öltözni, csak akkor szólaltam meg, mikor a hajó korlátnál álltunk.
- Csak annyit akartam mondani, hogy én is szeretlek.
- Tényleg? – nézett rém meglepetten. Bólintottam, majd egy csókot adtam neki.
- Akkor lennél a barátnőm? – vidáman mondtam neki igent, s néztük végig a naplementét.

2 megjegyzés: