2014. április 2., szerda

Romantikus első alkalom. 18+

P. Annának! Remélem tetszeni fog!





- Zayn hagyd abba! – kiabáltam rá a pasimra.
- Nem (T/N), most visszakapod, amit velem műveltél! – majd nemes egyszerűséggel a csípőmre ült, megakadályozva a mozgásomat.
- De, Zayn így a halálba csikizel. – nevettem, azonban nem hagyta abba, pedig nekem csak annyi bűnöm volt vele szemben, hogy nem mentem le a boltba.
- Rendben szerelmem most megúsztad. – mutatott fenyegetően a mutatóujjával, szemeit összehúzva. Kicsit feljebb emelkedett rólam, ezzel, könnyedszerrel ki tudtam bújni alóla. Egy síkba térdeltem vele, s egy kisebb csókot adtam ajkaira. Már mentem volna a dolgomra, de úgy tűnik Zayn többet képzelt ebbe a csókba. Derekamnál fogva visszarántott, s letámadott. Nyelve utat tört magának, amit az enyém engedelmesen fogadott.
- Most mit fogsz csinálni? – kérdezte érdeklődően.
- Elugrok az egyik barátnőmhöz, utána pedig hazajövök. – vázoltam fel neki a napomat.

*Zayn szemszöge*

Tökéletes! Ha, (T/N) elment, végre fel tudok készülni. 4 hónapja vagyunk együtt és még nem feküdtünk le, mivel ő még szűz. Párszor már szóba hozta, hogy készen áll, de nem hittem el neki, láttam a tekintetében, hogy csak miatta akarja feláldozni az ártatlanságát. Tegnap megvettem a dekorációt, most csak fel kell tenni azokat. A rózsa szirmait szétszórva a lépcsőn és az ágyon helyeztem el, a gyertyákból ugyan úgy tettem a lépcsőre és a hálóba is. Félhomályt teremtettem a szobában és pár füstölőt is elhelyeztem a házban, ezzel kellemes illat árasztotta el a területet. Visszamentem a hálóba, és csak vártam szívem hölgyére.

*A te szemszöged*

Hazafelé kicsit kapkodtam a lábamat, mert közelgett az eső. A házba beérve, megkönnyebbülve sóhajtottam, örültem, hogy nem áztam el.
- Zayn, merre vagy? – kiabáltam barátomat keresve.
- A hálóban. – elindultam a lépcső felé, s csak akkor vettem észre, hogy az egész lépcsőn rózsaszirmok és gyertyák vannak. Elmosolyodtam, majd kíváncsian mentem föl az emeletre. Az egész házban levendula illat uralkodott. Izgalomtól remegő kezemmel nyitottam be a szobába, ahol hasonló látvány fogadott, mint a lépcsőnél, csak itt az egész ki volt egészülve egy félistennel.
- Tetszik? – jött oda hozzám, s nyomott egy apró csókot ajkaimra.
- Zayn, erre nincsenek szavak! – néztem még egyszer körbe a szobában. Tudtam, hogy mire készül, és egyáltalán nem bánom. Ismét megérezhettem mézédes ajkait sajátjaimon, azonban most jobban elmélyültünk, s mikor feleszméltem már az ágyon voltunk.
- Csak akkor történjem meg, ha tényleg akarod. – nyomott puszit a homlokomra. Kicsit hezitáltam, nem akartam meggondolatlanul válaszolni.
- Zayn, nekem te vagy az igazi, remélem te is így érzel. Nálad jobb embernek nem is adhatnám a szüzességem. Szavaim hallatára elmosolyodott, talán egy könnycseppet is láttam a szemeiben.
- Nem is tudod mennyit jelent ez nekem. – nyakamat kezdte csókolgatni, amitől sóhajok hagyták el a számat. Zayn hajába túrtam, úgy hagytam, hogy kiszívja a nyakamat. Remélem, azért nem marad nyoma. Nyakamról kulcscsontomra tért, onnan végigcsókolta állkapcsomat, s végül elér számhoz. Ajkai kedvesen becézgették enyémet, közben keze a pólóm aljához tévedt. Nem is azért féltem az első alkalomtól, mert fájni fog, hanem azért, mert féltem mit fog szólni a testemhez. Nem teljesen vagyok megelégedve magammal, tekintve kisebb melleimet. Kissé feltűrte a felsőmet, így kicsit kilátszott a hasam. Puha ujjperceivel kezdte simogatni a csupasz területet. Szemeimet behunytam a kellemes érzés hatására. Hátam alá nyúlt, megemelt, ezzel ülő pózba segített. Hosszú ujjúm alát megfogva vette le rólam az anyagot. Zayn elmosolyodott, majd a saját felsőjét is levette. Nem ért meglepetésként a felsőteste, láttam már különböző medencés bulikon. Csillogó szemekkel néztem rá, ő pedig ugyan úgy rám. Visszafektetett az ágyra, ő pedig fölém hajolt.
- Levehetem? – mutatott melltartómra. Csak bólintani tudtam, előre éreztem a szégyent. Megkereste hátul a kapcsot, majd mikor kipattant, lecsuktam a szemeimet, s teljesen megdermedtem.
- Szerelmem, nyisd ki azokat a gyönyörű szemeidet. – simított végig arcomon. Lassan nyitottam ki a szemeimet, és rögtön Zayn vigyorgó arcával találtam szembe magamat.
- Olyan gyönyörű vagy! – csókolt meg. Elvált tőlem, utána áttért melleimre. Először kézzel, majd szájjal kényeztetett. Nagyon jó érzés volt, az viszont már egy kicsit fájt, amikor megharapta a mellbimbómat. Felállt tőlem, levette a nadrágját, így már csak egy boxerben volt, ami igen kicsinek tűnt. Visszajött felém, s kaptam egy újabb csókot. Tenyerét levezette nadrágomhoz, de mielőtt levette volna, engedélyt kért. Igennel válaszoltam, kigombolta az anyagot, s lassacskán lehúzta rólam. Ujjaival óvatosan nyúlt középpontomhoz, majd kezdette el dörzsölni. Egy nyögés szaladt ki a számon. Miután levette a bugyimat, felvezette egy ujját. Újabb nyögés hagyta el a számat, s pár perc múlva csatlakoztatta még egy ujját. Kissé felszisszentem, mire bocsánatot kért, de tudtam, hogy nem az ő hibája. A közepe felé kezdtem élvezni: hangosan nyögtem és Zayn nevét kezdtem hajtogatni. Gyorsabban kezdte mozgatni ujjait, és nyelve is csatlakozott. Hátam ívbe feszült, automatikusan Zayn hajába túrtam. Sikítva értem el a csúcsot.
- Baby ennél még lesz jobb is! – villantott rám egy perverz mosolyt. Míg én lihegtem egy kicsit, Zayn megvárta, amíg kipihenem magamat.
- Folytatatjuk? – jött vissza fölém. Bólintottam, s már készültem büszkeségéhez érni, de Zayn leállított, azzal az indokkal, hogy nem kell megtennem, mivel ma csak én vagyok a fontos. Barátom ismét felállt az ágyról, és megszabadította magát az alsójától. Méretét látva megijedtem. Hogy fog ez egyáltalán belém férni? Gondolkozásomból Zayn zökkentett ki.
- Tényleg akarod? – nézett aggodalmasan. Bólintással jeleztem a szándékaimat, majd felkészültem a legrosszabbakra. Miután bepozicionállta magát, egy határozott lökésseb hatolt belém. Felsikítottam a fádalomtól, azt hittem szétszakadok. Zayn nem mozdult, egészen addig, míg azt nem mondtam. Tövig betolta magát, mire pár könnycsepp hagyta el a szemet. Lenéztem kettőnk közé, és csak jobban kezdtem sírni. Tiszta vér volt. Zayn próbált nyugtatni, ami sikerült is. Nem sokkal később már biztos tempóban mozgott bennem, és már nem is fájt, sőt élveztem. Többet akartam Zayn-ből, ezért lábaimat dereka köré fontam. Mindketten hangosan nyögtünk, lélegzetünk gyors lett.
- Zayn… - hajtottam hátra fejemet. A fölöttem fekvő fiú gyorsítani kezdett, minek hatására elmentem. Zayn kihúzta magát belőlem, majd kezét fel-le húzogatva férfiasságán élvezett a hasamra. Pólójából egy darabot leszakítva, törölte le rólam a ragacsos, fehér folyadékot.
- Remélem nem bántad meg, és nem fájt. – nézett mélyen a szemembe.
- A kettő közül egyik sem történt meg. – nyugtattam meg. Ezek után megfürödtünk, lemostuk a vért, majd összebújva aludtunk el.

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó lett, köszönöm!
    Teljesen úgy írtad le, ahogy én elképzeltem már régebben!
    :))

    VálaszTörlés