2014. április 2., szerda

Játszadozás 18+

Liliana-nak! Remélem tetszik! Ha, nem nagy kérés, kaphatnék pár visszajelzést komiba vagy chat-be?





Már az első pillantástól kezdve imádom Niall-t és lassan, közel már egy éve az enyém. Minden egyes apró dolgával együtt.
- Kicsim, hol vagy? – úgy tűnik megjött. Nem sokszor van itthon a munkája miatt, de megpróbáljuk a lehető legtöbb időt együtt tölteni.
- Hálóban. – nem telt el egy perc sem a válaszom után, Niall már bent is volt. Mosolyogva feküdt le mellém az ágyra, s adott egy rövid csókot.
- Milyen napod volt? – kérdezte, s rám emelte a tekintetét. Mindig is imádtam a szemeibe nézni, tekintete őszinte, s a szemei tengerkékek.
- Fárasztó. Megint megszívatott a főnököm, nem beszélve arról, hogy még azért is kaptam egy lecseszést, mert sikerült elkésnem. – soroltam. Fáradtan nyújtózkodtam egyet és félretettem a laptopomat.
- Azért remélem, arra még van elég energiád, hogy szórakozzunk egy kicsit. – villantott felém egy perverz mosolyt. Én is hasonlóképpen cselekedtem. Azonnal felém kerekedett, ajkai rá találtak az enyémre, s miközben csókolóztunk, keze betévedt felsőm alá és mellemet kezdte masszírozni. Tette sóhajt váltott ki belőlem, s kezdtem nedvesedni is. Kezeimet felemeltem, jelezve, hogy vegye le rólam a pólómat. Értette a célzásomat, s megszabadított felsőmtől. Kezét hátamra vezette, ujjaival megkereste a kapcsot, majd miután megtalálta, egy gyakorlott mozdulattal kikapcsolta azt. Vállaimról lecsúsztak a pántok, s amint teljesen leesett rólam az anyag, Niall a szoba másik felébe hajította. Én is megszabadítottam a felsőjétől, s végig simítottam felsőtestén. Hátára fektettem Niall-t, s csípőjére ültem.
- Hmm… Szeretem, ha irányítasz. – fonta át karjaival a derekamat. Lehajoltam hozzá, s ajkaira tapadtam. Vadul faltuk egymás ajkait, egészen addig, még vérpirosak nem lettek. Kezeimet levezettem nadrágja gombjához, s egy egyszerű mozdulattal pattintottam ki a helyéről. Azonnal lehúztam a nadrágot a lábain, utána visszaültem eredeti helyemre. Két oldalamnál megfogva fordított maga alá a szőke fiú, ezzel átvéve az irányítást. Lábaim közé fészkelve magát kezdte szívni a nyakamat, aminek biztosan nyoma fog maradni. Éreztem ereimet lüktetni bőröm alatt, ennek következtében felnyögtem.
- Most akkor játszunk egy kicsit. – nyúlt az éjjeli szekrény felé. Nem tudtam mit akar, csak azt, hogy az a szekrény mindig is zárva volt. Nadrágját felvéve a földről, keresgélni kezdett a zsebében. Megtalálta a kis tárgyat, ami mint kiderült egy kulcs volt. Kinyitotta vele a kis fiókot, ezáltal felfedve titkait. Előhalászott belőle egy vibrátort és egy bilincset.
- Niall, neked honnan vannak ilyenjeid? – kérdeztem csodálkozva. Ezt az oldalát még nem ismertem, de felizgatott vele.
- A boltból. – közölte egyszerűen. Mellém tette a tárgyakat, majd megszabadított a melltartómtól és az alsó felemet fedő textiltől is. Levezette a középpontomhoz egyik kezét, amivel dörzsölni kezdett, másikkal fejem mellett támaszkodott. Zihálni kezdtem az érzés hatására, s legközelebb csak akkor eszméltem föl, amikor valami megzörrent. Kiderült, csak Niall nyúlt a bilincsért, majd két csuklómat összeszorítva az ágytámlának a rabságába ejtette. A vibrátort kikapcsolva nyomta föl nekem, mire felnyögtem. Kissé fájt, ezért szemöldökömet összerántva tűrtem mit is csinál.
- Remélem nem bánod, ha egy kicsit elmegyek. – vigyorgott gonoszul, s már készült elhagyni a szobát, mikor visszafordult.
- Ó, ezt elfelejtettem. – jött vissza hozzám, majd a legnagyobb fokozatra tette a vibrátort. Ujjaimat ökölbe szorítottam, a hirtelen jött élvezettől. Ismét megvillogatta mosolyát, és most már kiment a szobából.
*Niall szemszöge*
Még sosem csináltunk ilyet, de el kell mondanom, hogy nekem tetszik, és remélem, hogy (T/N)-nek is. Direkt hagytam a kulcsot az éjjeliszekrényen, mert tudtam, hogy ott eléri. Kicsit jobban felemeli a kezét, akkor lejjebb csúszik a bilincs, s onnantól már egyszerűen ki tudja szabadítani a másik kezét is. Meg sem fordult a fejemben, hogy neki ez nem jut eszébe.

*A te szemszöged*
Sikerült kiszabadítanom magamat, így kihúztam a vibrátort és kikapcsolva dobtam el valamerre, majd lementem Niall után. Valamiért sejtette, hogy a konyhában lesz, ezért az első utam oda vezetett. Meg is találtam, háttal állt nekem, ezáltal meg tudtam ijeszteni. Halkan közelebb sompolyogtam hozzá. Mielőtt még kiabálva oldalainál megfogva rá tudtam volna hozni a frászt, megfordult.
- Látom sikerült megszöknöd. Az ilyen lányok büntetést érdemelnek. – mondta, majd a pultra ültetett, és férfiassága végével kezdte dörzsölni a csiklómat.
- Niall, ne húzd már az időt. – kiabáltam rá. Szót fogadott, majd belém hatolt. Már sikerült megszoknom a méretét 1 év alatt, így egyből gyors tempóban tudott lökni. Lábaimat dereka köré fontam, ezáltal mélyebbre tudott hatolni. Hátraszegett fejjel élveztem, ahogyan ki-be siklik bennem, és minden egyes lökésével érinti a g-pontomat. Arcommal megközelítettem a nyakát, s szívni kezdtem. Néha-néha beleharaptam puha, izzadt bőrébe, olyankor felmorogott. Elváltam nyakától, s ismét az élvezetre koncentráltam. Mind a ketten hangosan nyögtünk, sosem fogjuk vissza magunkat, néha már a szomszédok is átjöttek szólni, hogy legközelebb halkabban. Ilyenkor mindig csak nevetünk.
- Olyan közel vagyok. – gyorsított fel Niall. Én is hasonlóképpen éreztem, s mikor megéreztem magamban az ondóját, az engem is a csúcsra repített.
- Remélem nem volt kifogásod az ilyen stílussal. – mondta a szemembe nézve Niall.
- Nem, sőt, nagyon élveztem. – adtam egy csókot ajkára. Utána még meghallgattuk a szomszéd papolását, majd leültünk megnézni egy filmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése