2014. április 5., szombat

E-mailben érkezett: Felelsz vagy mersz? 18+







Péntek van és úgy gondoltam, meghívom két legjobb barátom egy kis szórakozásra, mert eléggé rossz kedvem volt. Azonnal tárcsáztam Niall számát, aki egy csörgés után fel is vette. - Szia! Nem tudnátok átjönni Lou-val? – köszöntem bele elsőként a készülékbe és azonnal a lényegre tértem. - Megint egy kis hancúrozás? – kérdezte, s hangjából tisztán lehetett hallani, ahogyan mosolyog. Többször volt már ilyen, hogy valamelyikünk unatkozott és csináltunk egy gruppent, és valljuk be, mindenki nagyon élvezte. - Igen, de most egy kis játékkal spékelve – nevettem. - Tíz perc – tette le gyorsan a telefont Niall, mire még jobban nevettem türelmetlenségén. A beígért tíz perc alatt már itt állt a két fiú az ajtóm előtt és izgatottan várták, hogy mi fog kisülni ebből az egészből. Bevezettem őket a nappaliba, elraktuk a kis asztalt, leültünk a földre és elkezdődött a játék. Ismertettem velük a szabályokat, amit azonnal megértettek. Mindhárman teljesen meztelenre vetkőztünk és kör alakban helyezkedtünk el. - (T/N) felelsz, vagy mersz? – kérdezte perverzen Louis. - Merek – feleltem, majd kiosztotta a feladatot, miszerint végig kell nyalnom Niall péniszét. Bólintottam, majd csábítóan a fiú felé közeledtem, lejjebb mentem farkához, majd nyelvemmel egy meleg, vastag csíkot húztam heréitől makkjáig. Mosolyogva ültem vissza a helyemre, és amint láttam Niall teljesen libabőrös lett. - Na, Louis, felelsz, vagy mersz? – kérdeztem immáron én. - Merek – felelte büszkén. - Elégítsd ki magad – kuncogtam, majd figyeltem, ahogy kezeit levezeti hímvesszőjéhez, megmarkolja és elkezdi fel-le húzogatni rajta a bőrt. Nagyokat sóhajtozott és morgott, amitől igazán beindultam és teljesen nedves lettem. Figyeltem, ahogy karjain megfeszülnek az izmok, majd egy hatalmas nyögés kíséretében a padlóra csepegtette ondóját. Lihegve nézett ránk, megpróbálta összeszedi magát.
- Niallka! Felelsz, vagy mersz? – nézett rá nagy szemekkel Lou. Niall is természetesen a merést választotta, Louis pedig azt a feladatot adta neki, hogy csinálja velem 69-es pózban. Belementem, lefeküdtem háttal a padlóra, Niall felém, majd farkát a számba dugta és abban a pillanatban megéreztem nyelvét, ahogy belém siklott, kicsivel később pedig nyelve hegyével csiklómat pöckölgette. Mindketten hangosakat nyögtünk, mögöttük pedig Lou élvezettel figyelte az eseményeket. Kezeimmel rásegítettem Niall kényeztetésére, heréit simogattam és többször meg is nyaltam, ami még nagyobb és erősebb nyögéseket váltott ki belőle. Egy hirtelen pillanatban elragadott az orgazmus, Niall pedig nyammogva nyalogatta le rólam a maradék folyadékot, pár percre rá pedig a számba élvezett, amit nem nyeltem le, hanem adtam neki egy csókot, majd
kiköptem a padlóra. Felültünk, majd Niall felém fordult, most ő tette fel a kérdéseket. Mertem, hisz szexre hívtam át őket, nem tracspartizni. - A pináddal simítsd végig Lou farkát – adta a parancsot, felálltam, majd az előbb említett fiú felé indultam. Ő is így tett, immár mindketten álltunk, szétnyitottam szeméremajkaimat, közéjük fogtam a fiú farkát, majd elkezdtem fel-le siklani rajta, de nem hagytam, hogy elélvezzen, ezért álló farokkal ült vissza eredeti helyére. - Na, fiúk, szerintem már mindenki egy kiadós szexre vágyik, úgyhogy gyertek ide a kanapéhoz! – utasítottam őket. Kérésemet teljesítették, Lou ült alulra, én fölötte foglaltam helyet, háttal neki, Niall pedig terpeszállásban felém kerekedett, egyik lábát pedig a támlára rakta. Lou tövig belém vezette farkát, és eszeveszett tempóban kezdett alulról döfködni, ami folytán az ajkamba haraptam, olyan mértékű volt az élvezet. Niall péniszét arcom elé rakta, amit azonnal bekaptam, s erősen mélytorkozni kezdtem. Én, amennyire Niall pöcsétől tudtam, folyamatosan sikítoztam és ordibáltam Lou nevét,
aki egyik kezével csiklómat ingerelte, a másikkal pedig mellbimbómat pöckölgette. Niall egy hangos ordítással a számba ürítette ondóját, amit most először le is nyeltem. A fiú elindult a konyhába, majd pár perccel később egy ronggyal tért vissza, amivel feltörölgette a fehér folyadékot a padlóról és mikor visszament, egy gyors csókot nyomott ajkaimra. Lou egy óriásit döfött, és abban a pillanatban mindketten elélveztünk. Kimerülten borultunk egymás karjaiba. Niall letérdeltetett maga elé, megfogta melleimet, mjd közéjük vezette hatalmas péniszét, és úgy segítettem neki a kielégüléssel. Spermája a mellkasomra fröccsent, mikor egy hangos morgással élvezett el, amit azonnal le is törölt. Teljesen kielégülten ültünk a kanapéra, immáron teljesen felöltözve. - Ezt is elfelejtjük, mint a többit ugye? – kérdezte halkan Louis. Niallal egyszerre bólintottunk. Ezt megbeszéltük. Egy óra múlva a fiúk már távoztak, megint egyedül maradtam, de most legalább már nem
volt rossz kedvem. Feldobott ez a kis délutáni szex.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése