2014. április 2., szerda

E-mailben érkezett: Kedvesség 18+

Írta: Liliana





 A barátom Louis kamionsofőr, állandóan úton van. Engem ez sokszor megvisel, legfőképp az egyedüllét az, ami igazán zavar. Mikor utoljára beszéltünk telefonon, azt mondta, hogy ma fog hazajönni, remélhetőleg dél körül ezért kellőképp előkészültem a fogadására: sütöttem pár muffin-t, elkészítettem a kedvenc ételét és teljesen kitakarítottam a házat, hogy tisztaságba érjen haza. Izgatottan sürögtem-forogtam a konyhában, már nagyon vártam az érkezését, megpróbáltam mindent elrendezni a fejemben és csak arra gondolni, hogy a barátom örüljön a kis meglepetésnek. A kulcs csörömpölése zavarta meg gondolkodásom, azonnal felugrottam és a hang irányába siettem. Lou mosolyogva jött felém, felkapott és szorosan magához vont, miközben erősen kapaszkodtam nyakába. Egy hosszú csókot leheltem ajkaira, amit egy édes hümmögéssel díjazott. Letett a földre és kézen fogva vezettem a konyhába, amit nemrég előkészítettem. Miután megvacsoráztunk, nekiláttam elmosogatni a piszkos edényeket. Hirtelen valami keményet éreztem a fenekemnél, mire vigyorogva fordultam meg és Louval találtam szembe magam. Megcsókolt, majd újra felkapott és a hálószoba felé kezdett vinni. Lerakott az ágyra, pont úgy, hogy én voltam alatta, ezért azonnal fordítottam a helyzetünkön.

- Most én, kényeztetlek téged! – suttogtam csábítóan a fülébe. Lassan felült, gyorsan lekaptam róla a felsőt, majd nagy nehezen a nadrágot és megláttam a boxerben raboskodó „vadállatot”. Az utolsó ruhadarabot is levettem róla, majd magamról is rettentő gyorsasággal kapkodtam le a ruháimat. Mikor teljesen meztelen voltam, elkezdtem neki táncolni. A hatalmas ágy előtt álltam és ringattam a csípőmet, miközben kezemet levezettem szeméremdombomhoz, ahol lassan dörzsölni kezdtem a csiklómat, ami természetesen nyögéseket váltott ki belőlem. Louis szenvedve nézte minden mozdulatomat, ugyanis annyira fel volt már izgulva, hogy pénisze a hasa alját verdeste. Megsajnáltam őt, s közelebb léptem. Felmásztam hozzá az ágyra, majd a fülébe suttogtam.

- Kezdődik – nyaltam meg fülcimpáját és lejjebb csúsztam. Nyelvemmel megérintettem pénisze hegyét, majd lassan megnyaltam a heregolyóit. Egy hangos, férfias nyögéssel díjazta tetteim, ami arra ösztönzött, hogy tovább folytassam. Nyalogattam, mikor megszólalt.

 - Ké-kérlek kapd be! – utasított remegve. Kérését azonnal teljesítettem, végighúztam a kezem egész hosszán, majd elkezdtem mélytorkozni. Hangos nyögésekkel és hörgésekkel díjazott meg. Újra visszatértem golyóihoz, úgy érzem ez a gyengepontja, ezért kézzel simogattam és gyengéden nyomogattam őket, miközben pénisze még mindig a torkomban volt. A haja csapzottan tapadt a homlokára, arca teljesen kipirosodott és alig kapott levegőt. Ez teljesen beindított engem, s nem állhattam meg, hogy ne nyúljak magamhoz. Csiklómat dörzsöltem és pöckölgettem, mikor megéreztem, hogy Louis farka rángatózni kezd a számban és a meleg nedv teljesen elönti a számat. Gyorsan lenyeltem és egy forró csókot nyomtam ajkaira. A nyelvemmel húztam egy vastag csíkot a nyaka alatti részre, amitől teljesen libabőrös lett. Ahogy négykézláb támaszkodtam felette, éreztem, ahogy pénisze megérintette fenekem.
Én már teljesen nedves voltam, alig bírtam féken tartani magam. Mikor Lou megint felizgult, ráereszkedtem méretes farkára és mindkettőnk száját egy mélyről jövő nyögés hagyta el. Elkezdtem guggolásban ugrálni és az élvezet teljesen hatalmába kerített mindkettőnket. Louis egy hirtelen mozdulattal fordított a helyzetünkön, így én kerültem alulra. Elképesztő gyorsasággal döngetett, a melleim fel-alá ugráltak, és az még rátett egy lapáttal, hogy heréi folyamatosan fenekemhez csapódtak, amitől még élvezetesebb volt az egész. Az alhasamban érezni kezdtem azt a bizonyos feszítő érzést, ami lassan kezdett elhatalmasodni felettem. Louis is így lehetett, amint láttam.
- Szeretlek – mondta két hangos nyögés között, mire egy gyors csókot nyomtam ajkaira.

- Louis, én mindjárt elmegyek! – sipítottam.

- Kiáltsd a nevem! – nyögte, majd hátát karmolászva döntöttem hátra a fejem. Már nem bírtam sokáig, és ezt Ő is látta rajtam.

- LOUIS! – kiáltottam, amint elért az orgazmus. A nőiességem lüktetett, a gerincem pedig ívben megfeszült. Tommo szinte azonnal követett, pénisze rázkódni kezdett bennem és ondója teljesen elöntött. Amint kicsit összeszedtük magunkat, megcsókoltam Őt, amit egy morgással le is rendezett.

- Tetszett a kedveskedésem? – kérdeztem vigyorogva, mire mosolyogva bólintott.

- Eszméletlen volt! – mondta lihegve, teljesen kimerülten. Mivel már teljesen besötétedett, úgy gondoltuk felesleges már elmenni bárhová, ezért az ágyban maradtunk és megpróbáltunk aludni. Mivel mindketten teljesen meztelenek voltunk, pimaszul odapréselődtem a fenekemmel Louis ágyékához, amit nem vett jó néven.

- Ha így folytatod, lesz még egy menet! – nevetett, mire én is felkuncogtam és az álom lassan hatalmába kerített bennünket.

1 megjegyzés: