2014. április 6., vasárnap

Kikapcsolódás 18+

Jenni-nek! Remélem tetszik!





Egy kis kikapcsolódásra vágytam, ezért lefoglaltattam egy hotelszobát, majd kétnapi ruhámat összepakolva indultam el a hotelhez. Az ajtón belépve, azonnal a recepcióhoz tudtam menni, a miután elvégeztem a dolgomat, felmentem a szobámba. Nagyon jól nézett ki, szinte luxus. Először a pezsgőfürdőt próbáltam ki, aztán a szauna következett soron. A nap végére egészen megéheztem, s mivel, ha már üdülésen vagyok, miért is ne használjam ki, a szobaszolgálatot. Tárcsáztam a számot, majd egy kedves, de mégis férfias hang szólt bele.
- Jó estét, miben segíthetek? – elmondtam neki, mi ügyben is keresem, s felsoroltam neki a rendelést is. Illedelmesen elköszönt, s pár perc múlva meg is érkezett az ennivalóm.
- Hölgyem meghoztam a rendelés, jó étvágyat! – a hangjáról felismertem, hogy vele beszéltem a telefonban. Megköszöntem a fáradását, s csak akkor jött vissza, mikor végeztem az evéssel. Meg kell mondanom, igazán fess úriember, de mégis van benne valami vadság.
- Hozhatok még valamit, vagy áttérhetünk a desszertre? – mosolygott csibészesen. Nem értettem milyen desszertről beszél, viszont mikor ajkai enyémeket ajándékozta meg pár csókkal, minden tiszta lett. Először tiltakozni akartam, azonban jobban belegondolva, néha én is megérdemlek egy kis szórakozás. Készségesen csókoltam vissza, majd kócoltam össze haját ujjaimmal, mikor bele túrtam. A rejtélyen szőke fiú, a szobám fele kezdett tolni, minek az lett a vége, hogy mind a ketten az ágyon kötöttünk ki. Fokozatosan másztam feljebb az ágyon, majd a pincérem is követett engem. Keze felsőm aljánál állapodott meg, azonban mielőtt levehette volna, leállítottam, s elváltam ajkaitól.
- Várj, még a nevedet sem tudom. – lihegve nézett fel rám, majd pár mélyebb lélegzet után válaszolt nekem.
- Niall, és téged, hogy hívnak szépség? – tette vissza tenyerét az előző helyére, s kezdte felhúzni pólómat.
- Én (T/N) vagyok. – megdicsérte a nevemet, majd fejemen lehúzva az anyagot, hajította el a szoba másik végébe. Látható és érezhető, hogy mennyire ki van éhezve, így átvéve az irányítást, kezdtem körkörözni csípőmmel a leggyengébb területén. Sóhajokkal tűrte a kínzását, majd mikor már nem bírta türelemmel, megpróbálta visszaszerezni a vezető pozíciót, azonban nem engedtem neki. Felsőjétől megszabadítva estem neki a nyakának, s kezdtem szívni, majd később harapni. Puszikkal mentem végig kulcscsontjától, hasán át, egészen a nadrágja pereméig. Az is követte az ő és a saját pólóm útját a sarokig. Nyelvemet boxere peremén végighúzva kínoztam tovább, s mikor meguntam, azt is eltávolítottam róla, ezzel felfedve ég felé ágaskodó szerszámját. A látványra megnyaltam ajkaimat, ami neki is bejött. Fejét hátrahajtva várta tetteimet. Nem húztam tovább az időt, rögtön mélytorkozni kezdtem hosszúságán, s egyik szabad kezemmel golyóit markolásztam. Piszkos szavakkal bátorított, ami engem csak tovább izgatott. Éreztem lefolyni nedvemet combomon, ezért rákapcsoltam, majd a másik szabad kezemmel lábát kezdtem szorongatni.
- Ohh… - döfött egyet a csípőjével előre, ezzel még jobban számba nyomva műszerét. Nyeltem egy aprót, ezáltal elélvezett. Ondója minden egyes cseppjét lenyeltem, majd felé másztam. Élvezettel csókolt meg, s fordított maga alá. Melltartómat szétpattintva vette le rólam, s nem időzött melleimnél, azonnal nadrágomhoz nyúlt, s a kigombolása után, lábaimon végighúzva az anyagot, távolította el rólam. Anyagon keresztül puszilta meg nőiességemet, mire rögtön benedvesedtem. Nyelvét is átszántotta a textil darabon, majd levette rólam.
Lábaimat szétnyitva, azonnal bevetette magát. Nyakamhoz közelebb nyomta lábaimat, ezáltal jobban hozzám fért. Nyelvét gyorsabban kezdte mozgatni rajtam, mire nagy sóhajok és nyögések hagyták el a számat. Hajába markolva értem el a csúcsot, s miután kinyalt, fölém mászott. Ismét átvettem a vezetést, s kényeztetésem közben, újra kemény férfiasságára csusszantam.
Csípőmmel amennyire tudtam, játszottam, s közben ajkaira tapadtam. Durván faltuk egymást, a beteljesülésre várva. Niall kezeit hasamon felvezetve kezdte masszírozni melleimet, ezzel elérte, hogy nyögéseim felhangosodjanak. A tempón gyorsítani kezdtem, ujjpercei elfehéredtek, annyira szorították már melleimet. Niall döfött rajtam egyet alulról, s ezzel egy időben élveztem el. Ő is követett pár perc elteltével, majd leszálltam róla, s mellé feküdtem.
- Ez csodálatos volt (T/N). – fordult felém, és megajándékozott egy csókkal. Szívesen viszonoztam a csókot, s gondolkozni kezdtem. Vajon lehet közöttünk több?
- Szerintem is. – mosolyogtam, miután csókunk megszűnt. Mind ketten lassan kezdtünk öltözni, miután minden ruhadarabunkat megtaláltuk.
- Remélem itt nem lesz vége. – állt velem szembe a szőke fiú, s megfogta a kezeimet. Csillogó szemekkel néztem fel rá, s válaszoltam.
- Remélem, még lehet közöttünk valami.
- Én is. Esetleg lennél a barátnőm. – vigyorgott. Boldogan mondtam neki igent, s ezek után, elmentünk párszor randizni, majd hivatalosan is egy párt alkothattunk a szüleink beleegyezésével.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése