2014. április 20., vasárnap

Utcáról az ágyba. 18+

Flórának! Remélem tetszeni fog, és bocsánat, hogy ennyit késtem!



Mint mindig, most is késésben vagyok a munkahelyemről, bár ezt sohasem szokta észrevenni a főnök. Bár, hogyan is venné észre, mikor ő a meleg, kényelmes irodájában telefonálgat és számolja a belőlünk származó pénzét, s eközben én itt fagyoskodom az utcán. Igen, utcalány vagyok. Eleget téve felettesem feltételeinek, egy övid szoknya és egy igencsak kivágott felsőt viselek. Talán annyiban különbözök a többiektől, hogy rajtam nincs két kiló smink. Alapozó, enyhe spirál és szemceruza. Rendszerint álltam a nekem kijelölt úton, már vagy 7 perce, de még semmi. Még új vagyok, ezért nem keresnek annyira. Még vártam vagy 20 percet, s utána fel akartam hagyni, és haza menni, azonban egy kocsi lassított mellettem.
- Helló cica! Lenne kedved szórakozni egyet? – hajolt ki az ablakon egy húsz körüli pasi. Jobban szemügyre vettem, s meg kell mondjam, nem minden nap találkozik az ember egy ilyen jóképű fiúval.
- Még szép, hogy van. – ezzel a lendülettel bepattantam a hátsó ülésre. Már a kocsin kívülről is láttam, hogy van vele egy másik srác is, ezért ültem ide.
- Egyébként Harry vagyok, ő pedig Niall. – mondta a sofőr, aki ezek szerint Harry. A haja göndör, szemei élénk zöldek, szinte világítanak. Niall, is egy korú lehet a göndörrel, de valamennyivel komolyabbnak tűnik. Szőkés-barna haj, tengerkék szemek, úgy szintén helyes pasi. Pár perc kocsikázás után megérkeztünk egy átlagosnak nem mondható házhoz. A fiúk szinte berángattak az ajtón, s egyből a ruháimnak estek. Harry a pólómat, Niall a szoknyámat rángatta le rólam. Most én következtem, először a szösziről, utána a göndörről szedtem le a fölsőt. Egyikőnk sem akarta húzni az időt, én eléggé nedves voltam már, ők pedig látványos dudorral rendelkeznek. A kanapé felé mentünk, ott rögtön ráestem a párnákkal ellátott vászon darabra. Harry fölém mászott, s kezeimet övcsatjához vezette. Értettem a célzást, ujjaimat mozgásra kényszerítve gomboltam ki a gombot, majd húztam le a nadrágját.  Mikor már nem tudtam tovább tolni a kezemmel, Harry tornázta le magáról. Niall közelebb férkőzött hozzám, s az ő nadrágja is arra a sorsra jutott, mint Harry-é. Összességében, irtó szexi látványt nyújtottak, csak még jobban benedvesedtem. Harry nőiességemet kezdte simogatni anyagon keresztül, mire kéjes nyögések szaladtak ki a számon.
- Kitől nedvesedtél be ennyire? – húzta perverz mosolyra ajkait.
- A helyes kérdés az, hogy kiktől. – javítottam ki, ezzel megadva, az eléggé egyértelmű választ. Két ujjával kezdte csiklómat izgatni, s Niall a melltartóm kapcsát keresgélte a hátamon. Kissé megemeltem magamat, így keze jobban elfért alattam. Sikeresen szabadított meg a felsőtestemen lévő utolsó anyagtól, mire egy jóleső sóhaj hagyta el ajkaimat. Harry végre lefejtette rólam a falatnyi textildarabomat, utána nyelvét éreztem magamon. Niall magáról hámozta le boxerét, méretét látva megnyaltam felső ajkam. Azonnal rácuppantam játékszerére, jólesően szívogattam, szopogattam péniszét, s nyögéseit hallva, nagyon jól csináltam. Torkomra csúsztattam farkát, ezzel kicsalva egy nagyobb, hangosabb nyögést. A Harry által nyújtott érzés megszűnt, s Niall is kihúzta férfiasságát számból.
- Most készülj fel egy kegyetlen, de mégis élvezetes dugásra. – súgta vágytól égve fülembe Harry. Ajkaimba haraptam szavai hallatán, s azzal egy időben, hogy megcsókolt, belém hatolt. Jóleső nyögés kúszott ki számon, s ebből az egyből lett még több. Nem sokáig tudtam hangot adni élvezetemnek, Niall-nek köszönhetően, mivel farkát visszahelyezte számba. Minél jobban próbáltam a szöszi felé fordítani fejemet, hogy könnyebb legyen kielégítenem. Egyszer-kétszer kénytelen voltam kicsúsztatni műszerét számból, mert nyögéseim miatt nehezebben tudtam venni a levegőt. Amikor ezt megunta, hajamat megmarkolva akadályozta meg kényeztetésének megszakításait, ami kellemetlen volt, amikor már majdnem, hogy megfulladtam. Harry lökései közben felgyorsultak, bennem pedig egyre jobban épült az érzés. Niall-nek heréit is bevettem a kényeztetésbe, s erre a tettemre, egy öblös nyögés hagyta el száját. Harry is férfias nyögéseket hallatott, s miután Niall elélvezett, én is csatlakoztam Harry-hez.
- Ahhw, Baby mindjárt. – hajtotta hátra fejét, s pár perc múlva utol ért minket az orgazmus. Lihegve húzódott ki belőlem, majd kisebb pihenő után, Niall kutyapózba állított engem.
- Csináltad már análisan? – hajolt hátulról fülemhez. Fejemmel bólintottam egyet, rögtön azután a farka hegyét éreztem fenekemnél. Óvatosan hatolt be, amin meglepődtem, eddig senki sem törődött azzal, hogy esetleg nekem fáj-e. Először lassan kezdett tolni, majd miután látta, hogy nem fáj, gyorsított. Harry pénisze is újra kemény lett, ezt látva kezemmel jeleztem neki, hogy térdeljen le elém. Azonnal teljesítette a parancsomat, s behunyt szemekkel várta a rá váró élvezetet. A kezdetekben csak nyelvemmel kőrkröztem hegyét, de nyögéseiből ítélve, bejött neki. Niall kezét felvezetve combomon, markolta meg hátsómat. Meglepődöttségemben kicsit előrébb ugrottam, ezzel több került számba Harry játékszeréből. A mögöttem munkálkodó srác lökései még gyorsabbak lettek, s nem tehettem mást, ki kellett vennem Harry testrészét a számból. Egy kézzel kényeztettem tovább a göndör fiút, miközben az élvezet miatt, alig tudtam egy kézen tartani magamat. Niall egy nagy nyögés kíséretében belém élvezett, éreztem spermáját szétáradni magamban, ezáltal én is elélveztem. Harry is a mellkasomra spriccelt, majd mind a hárman lihegve keltünk fel a földről. A ruháink után kezdtünk kutatni, s miután felöltöztünk, kikísértek.
- Tudod Babe, nagyon élveztük. – rántott magához egy csókért Niall, s utána Harry is kapott egyet.
- Ez az érzés kölcsönös. – kacsintottam. Mikor el akartam menni, hirtelen utánam kiabáltak.
- Hol tudnánk megtalálni? – kérdezte Harry. Miután elmondtam, hogy mindig ugyan ott vagyok, ahol megtaláltak, elmehettem egy maroknyi pénzel a zsebemben.


Deanna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése