2014. április 20., vasárnap

Nem csak egy hiba volt! 18+

Bellának! Remélem tetszeni fog, és bocsánat, hogy késtem vele! 




Sokszor játszadoztam már azzal a gondolattal, hogy Harry és én. Mindig is szeretem álmodozni, és valóra váltani álmaimat, de ez az egy, különleges marad, mégpedig azért, mert teljesületlen marad. Harry most az ország másik felén tartózkodik, s nyilván el is felejtett, azzal a bizonyos éjszakával együtt. Aznap kicsit sokat ittunk, s meggondolatlanul cselekedtünk.

*Visszaemlékezés*

- Jajj, Harry gyere már, ne légy ilyen kétséges. – rángattam befelé házamba kézen fogva göndör barátomat. Megadva magát engedett nekem, s beljebb fáradt. Valami ötletnél fogva ajkaira tapadtam, s egy ideig csüngtem rajta. Kezdtem elbizonytalanodni, mikor nem csókolt vissza, de az alkohol hatására nem bírtam elengedni. Pár perc múlva derekamnál fogva húzott közelebb magához. Nyelve utat tört számban, akaratosan hívta sajátomat táncra. Erős karjaiba zárva stabilizált, s kezdett hátrafelé tolni. Tudta, mi hol van, így annak is a tudatában volt, hogy hol van a hálóm. Az ajtót kinyitva tört be a szobámba, s lökött egyből ágyamra. Feljebb kúsztam, s persze ő is jött utánam, de eközben egy másodpercre sem szakadt el ajkaimtól. Nem akartuk sokáig elhúzni, mind a ketten eléggé ki voltunk éhezve a másikra. Igaz, én bármikor beengedném Harry-t az ágyamba, az iránta táplált érzelmeim miatt, viszont ő nem viszonozza ezeket, még csak nem is tud az érzéseimről. Most is csak a fejébe szállt alkoholok miatt kívánt meg. Szűk, testhez álló, fekete ruhámat egy mozdulattal húzta le rólam, ezzel kiváló kilátást biztosítva mellimre, s ezzel együtt a fehérnemű szettemre is. Babarózsaszín alapszínét, díszítette egy vékony rétegnyi fekete csipke is. Harry rám nézve megnyalta ajkait, szemében vágyat láttam, semmi mást. Tudtam mire kellek neki, ittas állapotomban is tudtam mit csinálok.
- Baby, remélem felkészültél életed legjobb dugására. – miután kimondta ezt a mondatot rögtön melltartóm kapcsát kezdte keresgélni, s mikor megtalálta egy gyakorlott mozdulattal kipattintotta azt. Felüdülés volt végre megszabadulni tőle, ennél már csak az lesz jobb, mikor a bugyim terül le rólam. Nagyon régen voltam már együtt férfival, ezért kicsit aggódtam a fájdalom miatt. Melleimet kezdte gyűrögetni, s mellbimbómat ingerelni.  Jobbról tért át a balra, s miután azzal is végzett, lejjebb haladt. Hasamat végigpuszilva érte el középpontomat, s húzta végig ujjpercét bugyim peremén. Zihálásom töltötte be a szobát, nem vágytam másra csak az érintésére, kényeztetésére. Fogaival húzta le rólam térdig az utolsó textildarabot, ami engem fedett, utána kezével segített rá. Lábaimat széttéve, vetette be magát, mire egy kisebb sikoly hagyta el a számat. Selymes nyelvével vadul nyalta csiklómat, közben két ujjával kőrkörözött bejáratomnál. Egy határozott mozdulattal jutatta belém ujjait, erre viszont egy nagy nyögéssel reagáltam. Harry elmosolyodott kínlódásomon, s gyorsabban kezdte mozgatni nyelvét a csiklómon. Hajába túrva élveztem a kényeztetésemet, s pár perc múlva hátam ívbe feszült, s elélveztem. Harry hümmögve nyalta le nedvemet, majd visszamászott felém. Újabb csókba forrtunk össze, s miután megnyerte a kisebb csókcsatákat, átvettem az irányítást, s felsőjétől megszabadítva kezdtem kiszívni a nyakát. Mikor végeztem, nadrágját megfogva húztam le azt, s dobtam el. Ölébe ültem, s úgy dörgöltem magam hozzá. Ezzel csak tovább hergeltem, hiszen már akkor is méretes dudorral rendelkezett, mikor eljöttünk a buliból.
- Ha, nem csinálsz valamit, nagyon megbánod. – fenyegetett. Nem vettem magamra, tudtam, hogy még ittas állapotban is képtelen lenne nekem bármi úton is fájdalmat okozni. Túl közel állunk egymáshoz, nagyon szoros a baráti kapcsolatunk. Boxerét lerántva fedtem fel az ég felé meredező férfiasságát. Meg kell mondjam, elég szép mérettel rendelkezik. Kajánul elmosolyodtam, s azonnal bevetettem magamat. Számba véve péniszét, kezdtem szopni, mire hátrahajtotta a fejét, s úgy nyögdécselt. Olyan jó látvány volt, ahogyan alattam feküdve, nyögésekkel küszködve, izzadság cseppekkel a homlokán halad a gyönyör felé, miközben teljesen ki van szolgáltatva nekem. Kezei ökölbe szorítva markolták a lepedőt, s mikor a mélytorok technikát alkalmaztam, számba ürítette ondóját. Minden egyes cseppjét lenyeltem, s Harry mellé feküdtem. Fölém mászott, kezemmel férfiasságáért nyúltam, s addig húzogattam rajta a bőrt, amíg újra készen nem állt. Azonnal elvettem onnan a kezemet, s Harry belém hatolt. Felnyögtem az élvezettől, s rájöttem semmi okom nem volt a félelemre. Harry még most is az én érdekeimet nézte, figyelte, hogy fáj-e, tekintetében tisztán láttam. Mikor nem látta az arcomon a fájdalom jeleit, gyorsított. Kezeimet hátára vezettem fel, s egy-egy mélyebb lökésnél belemélyesztettem körmeimet puha bőrébe. Én is rásegítettem munkájába, s utolsó döfésemnél belém engedte spermáját. Sikoltva élveztem el, végigszántva hátát. Szó nélkül takart be minket, s aludtunk el.

*Visszaemlékezés vége*

Azóta is bánom a napot, hiszen hagytam magamat kihasználni. Mikor felébredtem nem találtam Harry-t sehol, csak egy cetlit, miszerint felejtsük el az éjszakát, és közölte, hogy turnéra mennek. Azóta nem találkoztam vele, s nem is kerestem, de ő sem engem. Úgy tűnik az a szoros köteléket, s a gyerekkor óta tartó barátságot egy éjszaka alatt haza tudtuk vágni. Könnyeimet letöröltem, észre sem vettem, hogy az emlékek hatására előjöttek. Már 6 hónapja tart a turné, tehát 6 hónapja nem hallottam semmit Harry-ről. Még az éjszaka után is csak tiszta szerelmet érzek iránta. Mikor meghallottam a csengőt, felpattantam a földről s az ajtóhoz rohantam. Amint kinyitottam az ajtót, nem hittem a szememnek. Párszor megdörzsöltem ujjaimmal látószervemet, mire az ajtóban ácsorgó fiú felnevetett.
- Figyelj (T/N), azért jöttem, hogy elmondjam, hiba volt téged itt hagynom. Azóta is bánom, elvesztettem a legjobb barátomat, de ami fontosabb, elvesztettem a szerelmemet. – mondta megbánóan Harry. Most azt hittem, hogy a fülem csal, de amint megláttam pár könnycseppet csillogni szemében, tudtam, semmi baj a hallásommal. Azonnal nyakába ugrottam, s megnyugtattam afelől, hogy nem veszítette el, sőt most kapott csak meg igazán.

Ha, nem túl nagy kérés, szeretnék pár visszajelzést. Még régebben írtam ezt a sztorit, s nagyon közel áll hozzám.

Deanna

3 megjegyzés: