2014. április 1., kedd

Szülinap 18+

Kitty-nek! Remélem tetszik!





Már vagy 3 órája állok sorba egy vacak videó játékért. A barátomnak, Louis-nak ma lesz a szülinapja és 2 napja semmi másról nem tud beszélni, csakis erről a játékról. Úgy a sor elején állhatok, ami nem is csoda, hiszen itt is éjszakáztam. Sosem értem, minek ilyen nagy felhajtás egy játékért, azonban most, hogy nekem is fontos kitisztult. Nincs is sok belől összesen 200 darab. Remélem senki más nem nézte ki ugyanezt ajándéknak.
*2 óra múlva*
Szerencsére sikeresen kézhez kaptam a PS játékot, így már a szekrényben nyugszik, gondosan becsomagolva. Míg a többiek feltartják Louis-t, addig mi, lányok feldíszítjük a házat, szép sorba tesszük az ajándékait és kiteszünk pár sört, unicum-ot és egyéb más alkoholt. Eddig minden hibátlanul ment, s már egy sms- is kaptunk az egyik sráctól, hogy most indulnak haza.
- Gyerünk, gyorsan bujatok el! – mondtam a többieknek, majd ők készségesen teljesítették a kérésemet. Pár perc múlva az egész brigád szinte beesett az ajtón. Valaki elkezdte ütögetni a falat, gondolom a villanykapcsolót kereste. Mire sikerült megtalálnia, s az egész helyiséget fény töltötte be, mindenki felugrott a helyéről Boldog szülinapot kiabálva. Lou nézett egy nagyot, csak akkor eszmélt fel, mikor karjaimat nyaka köré fontam, s megcsókoltam. Kezeit automatikusan derekamra tette, majd visszacsókolt.
- Na, meglepődtél? – kérdeztem vigyorogva.
- De még mennyire. Te csináltad? – nézett rám hálásan. Miután megmondtam, hogy majdnem az egész az én érdemem, indult a buli. Ilyenkor Louis nem igazán engem helyez a középpontba, de ezt nem is bánom. Ez róla szól és én nem is vagyok, azaz igazi bulizós típus.
- Gyerekek, akkor ajándékbontás! – kiabálta el magát Lou egyik haverja. Mindenki a nagy halom doboz köré gyúlt, s a kör közepén ott állt Louis. Kezével jelezte, hogy menjek oda hozzá. Odaértem, s rögtön a kezébe nyomtak egy dobozt.
- Boldog szülinapot haver. – pacsizott le vele Connor. Az ünnepelt szépen megköszönte az ajándékot, s ki is bontotta. Egy nagyon szép, egészen komoly órát kapott. Ha, én Connor és a barátnője helyében lettem volna, akkor a blokkal együtt adtam volna át. Párat még kibontott, de a többségét csak átvette és letette a földre. Ezek inkább a nagyobb dobozokra vonatkoztak. Pár órát még végigbuliztak, azonban Louis elküldte őket azzal az indokkal, hogy így nem tud felkelni. Ez igaz is, mivel holnap a szülővárosába utazunk a családjához.
- Nagyon jól éreztem magamat, köszi, kicsim. – nyomott egy apró puszit ajkaimra.
- Az egyetlen dolog, amit hiányoltam az a te ajándékod. – húzott magához egészen közel.
- Azt hittem már észre sem veszed. – adtam neki egy puszit az arcára, majd a szekrényhez igyekeztem. Lehajoltam kivenni a zacskót, de közben Louis perszelő tekintete szinte égetett.
- Parancsolj szerelmem, remélem, megelégszel vele. – nyújtottam át az ajándékát. Érdeklődve vette el.
- Ha, egy szexy fehérnemű van benne, amit letéphetek rólad, akkor máris imádom. – mondta perverzen. Tetszett az ötlet, talán majd egy év múlva. Szétnyitotta a csomagot, majd csillogó szemekkel nézett rám.
- Úristen! – kiáltott fel, majd megpörgetett a levegőben.
- Louis, Louis, nem gondoltam, hogy ennyire tetszeni fog. – kezdtem játékosan ütögetni a vállait.
- Imádom! – adott egy nagy cuppanós puszit.
- De, ugye nem terveztél egész este ezzel játszani? – kérdeztem ajkaimba harapva. Vette az adást, majd nemlegesen megrázva a fejét, s ajkaimra tapadt. Szenvedélyesen téptük egymás ajkait, s közben az ágy felé toltam. Mikor a lába beleütközött a keretbe, ledöntöttem az ágyra. Minden el van tervezve. Kizárólag csak én kényeztetem őt és én is irányítok. Lábamat átvetettem csípője felett, majd nadrágon keresztül ráültem férfiasságára. Nem akartam húzni az időt, felsőjét egyből eltávolítottam róla, s ismét megcsodálhattam tökéletes felsőtestét. Nincs annyira kigyúrva, de nekem így tökéletes. Nyakát kezdtem kényeztetni, hol szívtam, hol puszilgattam, közben, hogy felizguljon csípőmmel körköröztem. Tovább haladtam kulcscsontján keresztül, egészen a nadrágja aljáig. Egy gyors mozdulattal gomboltam ki a farmerét, s húztam végig lábaim. Miután teljesen lekerült róla a ruhadarab, azonnal visszatértem alsójához, s attól is megszabadítottam. Mérete már a hasa alját csapta, amitől csak még nedvesebb lettem. Ha, akartam volna sem tudtam volna ennél izgatóbb dolgot összekreálni.
- Látom ma eléggé gyors vagy. – mondta mielőtt még bekaptam volna a méretét.
- Felőlem választhatsz, vagy gyorsan, vagy kínzóan lassan. – másztam föl hozzá és megcsókoltam.
- Maradjunk a te tempódnál. – kacsintott rám. Folytattam ott, ahol elkezdtem. Számba az egész hosszát bevettem, s kezeimmel a golyóit kényeztettem. Ujjait ökölbe szorította, a lepedőt kezdte markolászni.
- Ohh… Olyan jó vagy! – szűrte ki a szavakat a fogain. Olyan jó volt látni, ahogy alattam küzd a nyögéseivel. Gyorsítottam a tempón, hogy minél előbb el tudjam juttatni őt a csúcsra. Kezeim sem álltak le, s ennek pár percen belül meg is lett az eredménye. Egy hangosat nyögve élvezett a számba. Lihegett még egy kicsit, majd maga alá nyomott.
- Most te jössz. – zihált még továbbra is.
- Nem, most te vagy a szülinapos. – ezzel visszaszerezve az irányítást, s immár újra az ölében ülve izgattam fel. Mire újra készen állt, ráereszkedtem. Nem okozott fájdalmat, könnyen belém siklott. Mindkettőnk száját egy jóleső nyögés hagyta el a szánkat.
- Gyerünk, lovagolj meg, édes. – teljesítettem a kérését, majd először lassan, utána fokozatosan gyorsítottam a tempón. Néha leírtam egy nyolcast a csípőmmel, olyankor Louis az ujjait bőrömbe vájta. A nyögéseink töltötték be az egész házat. Éreztem, ahogy az alhasamban épül az érzés, a tudtam nemsokára itt a vég. Még jobban gyorsítottam, már csak attól féltem, hogy leszakad az ágy.
-Louis… - nevét nyögve értem el a csúcsot, ezáltal ő is elment. Még egy ideig mozogtam, majd ledőltem mellé.
- Ez volt az eddigi legjobb szülinapom. – suttogta, s megcsókolt. Ránk húzta a takarót, majd fészkelődni kezdett, és ezt a műveletét egy nagy reccsenés követte.
- Azt hiszem leszakadt az ágy. – suttogta halkan.
- Szerintem is. – nevettünk rajta egy jót, s megegyeztünk, hogy holnap, mikor visszaértünk Lou szüleitől veszünk egy újat.

2 megjegyzés: