2014. április 13., vasárnap

Újra felejteni! 18+

Mírának! Sajnálom, hogy ennyit kellet rá várnod!







Tudtam, hogy meg fogom bánni, de ismét itt állok az 5 legjobb barátom előtt. Ez még nem is lenne, gond, ha ők nem meztelenek lennének, és nem éppen egy kiadós csoport szexre készülnénk. Harry a karomnál fogva állított fel, miután segítettem neki kilépni a boxeréből. Én még mindig ruhákkal vagyok lefedve, de ez nem fog sokáig így maradni. Miután felálltam, Zayn egyből a felsőmtől szabadított meg, Liam a melltartómért nyúlt, Niall a nadrágomat segítette le, Louis a bugyimat vette el.
- Olyan szexy vagy. – nyögött egyet Harry. Mindannyian ajkaikba harapva néztek engem, s én nem tudtam ki elé is guggoljak le először. Zayn megkönnyítve a döntésemet tepert le, durván smárolni kezdtük, s közben kezemet férfiasságára vezettem. Érintésemre számba nyögött, majd se szó, se beszéd a kanapéra döntött, s azonnal belém hatolt. Felordítottam a fájdalomtól, még be sem voltam rendesen nedvesedve. Borzasztó érzés volt, ahogyan bennem mozgott, érdes és durva érintése volt. Niall fájdalmam csillapításaként gyúrni kezdte melleimet, s néha-néha rá is harapott mellbimbómra. A percek múltak, s az élvezetnek is eljött az ideje. Miközben Niall még mindig a melleimen ügyködött, Zayn egyre jobban, mélyebben kezdett tolni.http://24.media.tumblr.com/c6b1ed6ed6233ef1c8d3d35dc380d710/tumblr_n2cfcxq9up1sw8qefo1_500.gif Kéjes nyögések hagyták el a számat, s közben a szöszi fiú haját markolásztam. Hátam ívbe feszült, éreztem, hogy el fogok menni, azonban azt is sejtettem, Zayn ezt nem fogja hagyni. Niall abbahagyta kényeztetésemet, s egy hangos nyögés keretében Zayn belém élvezett. Mielőtt én is elmehettem volna, lökései abbamaradtak, majd kihúzódott belőlem. Kellemetlen érzés volt kitöltetlenül, felizgulva ülni a kanapén, miközben van itt még 4 fiú, akik a gyönyört várják. Harry azonnal átvette Zayn helyét, s mellém Liam térdelt le. Kezemet Liam nemi szervére csúsztattam, s fokozatosan kezdtem fel-le húzogatni rajta. Csak, hogy egy kicsit húzzam az agyát, percenként változtattam a tempón. Miközben én Liam-en dolgoztam, Harry is tette a dolgát. Egyre vadabbul döngetett, a ez már egyáltalán nem fájt, hisz’ Zayn már benedvesített. Sikítottam élvezetemben, egy külső szemszögéből szinte egy kurvának tűnök. Harry golyói csapkodták fenekemet, s hogy nagyobb élvezetet tudjak adni Liam-nek, bevettem számba a műszerét. Nagy nyögéssel reagált tettemre, majd behunyta szemeit. Pár mélyebb lökésnél farkára nyögtem, minek a következmény az lett, hogy a számba élvezett. Tekintetem a többiekre irányult, Zayn már fel volt öltözve, Liam is a ruháiért nyúlt, azonban a legizgatóbb látképet mégis, Niall és Louis nyújtotta. Egymás előtt térdeltek, s verték ki egymásnak. Nem tehettem más, a kilátás hatására nyögnöm kellett. Még jobban beindultam, s csípőmmel én is rásegítettem Harry munkájára. Ugyan úgy, mint előbb, ő sem hagyott engem elélvezni, rögtön átadta a terepet Niall-nek. Louis szintén mellém térdelt, játékszerét, azonnal számba lökte. Torkomra csúszott, ami kicsit kellemetlen érzés, de hamar meg lehet szokni. Őrült tempóban kezdtem őt szopni, s eközben Niall is belém hatolt. Louis farkára sikítottam az élvezettől, s úgy mint Harry-nél, Niall-nél is mozgatni kezdtem a csípőmet. Minden vágyam volt végre kielégülni, de ezt eddig nem hagyták. Lou a melleimet kezdte szorongatni, ebből rájöttem, hogy hamarosan el fogja érni a gyönyört. Ujjaimmal heréit kezdtem markolászni, s ettől el is élvezett. Minden egyes cseppjét lenyeltem, majd incselkedve körbenyaltam ajkaimat. Louis rám kacsintott, s ő is öltözni kezdett. Most már minden figyelmem Niall-re irányulhatott, s az élvezetre. Alhasam feszíteni kezdett, tenyeremet ökölbe szorítottam, s Niall lökései lelassultak, azonban mélyebbek lettek. Nem telt bele egy perc sem, a szöszi fiú belém ürítette magát, s ettől én is elélvezhettem. Lihegve álltunk fel a ruháinkért kutatva, s mikor megtaláltuk az összes darabot, felöltöztünk.
- Akkor ezt is elfelejtjük, mint a többit? – kérdezte Liam. Egymásra nézve bólintottunk, majd miután megnéztük a legújabb vígjátékot a fiúk hazamentek.


Deanna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése