2014. április 3., csütörtök

Suliban 18+

T.Vivinek! Sajnálom, hogy ilyen rövid lett, de nem igazán szeretek Gruppikat írni. Azért remélem tetszeni fog!





A folyosón sétáltam, mikor a suli két rosszfiúja megállított. Sok emlék fűz hozzájuk, de a legjobbak mind közül mégis az ellógott órák alatt zajlók.
- Mizu? – dőlt neki az egyik szekrénynek Zayn. Rettentően helyes srác és még ez a rossz fiús imidzse még szexibbé teszi. És akkor még ott van Liam. Ő valamivel izmosabb Zayn-nél és egészen hasonlít David Beckham-re. Összességében szívdöglesztőek.
- Semmi különös. – adtam meg a rövid választ.
- Milyen órád lesz? – jött hozzám közelebb Liam. Rögtön tudtam mit akarnak, és egy kicsit sincs ellenemre a dolog.
- Irodalom. – nagy szerencsém van, mivel az aki ez a tárgyat tanítja általában betesz egy filmet a kötelező olvasmányról és megy is telefonálgatni.
- Akkor gondolom, ráérsz egy kicsit szórakozni. – hajolt a fülemhez Zayn. Beleegyezően bólintottam, megragadták a kezemet és behúztak a gondnok szobájába. Nem is értem minek van ez itt, amikor a takarító csak este jön. Csak nem alszik itt? Mikor beértünk Zayn egyből a falnak szorított, Liam pedig a port próbálta leverni a kanapéról.
- Ez lesz életed legjobb dugása. – súgta a fülembe Liam, amikor mellénk ért. A Bradford-i fiú derekamnál megragadva húzott a kárpit felé, közben a felsőmtől is megszabadultunk. Zayn elfoglalta a helyét, majd Liam jött hozzám. Ő a nadrágomat szerezte meg, utána Zayn mellé ült.
- Táncolj nekünk. – helyezték kényelembe magukat. Még sosem sztriptízeltem, de egyszer mindent ki kell próbálni.
- Várj, így könnyebb lesz. – húzta elő a telefonját Liam. Elindított egy erotikus számot, amire ritmusosan kezdtem ringatni a csípőmet. Lassan a combjaimon végigsimítva fordultam meg, s markoltam bele saját fenekembe. A nézőim egyszerre nyögtek fel, mire nadrágjukra pillantottam. Kezdtek szűkösködni, ezért tovább folytattam. Melltartóm kapcsát szétpattintottam, s megvártam, míg a földre esik. Egyik tenyerem bevezettem a bugyimba, és dörzsölgetni kezdtem a csiklómat. Ismét megfordultam, velük szembe. Lábaimat jobban terpeszbe tettem, ezzel segítettem a kényeztetésemet. Felnyögtem, szemhéjamat lecsuktam és gyorsítottam ujjaimon. Közben csípőm sem állt le, s már majdnem a csúcson voltam, amikor valaki elrántotta nőiességemtől a kezemet.
- Nem gondolod, hogy a saját kezed által fogsz elélvezni? – mondta mérges hanggal Liam. Rádobott a kanapéra, mire arról felszállt a por. Zayn egyből nekem esett, durván lesmárolt, harapta és szívta az ajkaimat. Liam becsúsztatta a kezét bugyimba, és duzzadt csiklómat kezdte masszírozni.
- Baby, rajtunk még mindig van ruha. – villantott egy csibészes mosolyt Zayn. Mind a ketten felálltak, én pedig utánunk. Egyenként szabadítottam meg őket a ruháiktól, egészen addig, amíg csak boxerben voltak. Saját magamról húztam le az utolsó ruhadarabot és a fiúk is így tettek. A látvány hatására ajkamba haraptam, s lelöktem Liam-et a kanapéra. Rámásztam, s büszkesége fölé térdeltem. Szinte rázuhantam férfiasságára, ami már egy kis fájdalommal sem járt. Úgy körülbelül tízegyére lehetek velük, ezek az aktusok mindig gyorsan zajlanak. Azonnal gyorsan kezdtem mozogni Liam-en, ennek következtében melleim fel-le ugráltak.
- Oh… ez az Baby. – hajtotta hátra a fejét, miközben fenekemet markolászta. Zayn mellénk térdelt, ebből arra következtetek, azt akarja, hogy kényeztessem. Megkapta, amit akart, kezemet rávezettem méretére, számba vettem a hegyét és nyelvemmel kezdtem körkörözni rajta. Kis idő után, fejemet megfogva nyomta számba farkát, s szopni kezdtem. Nehéz volt egyszerre Zayn-en ügyködni és Liam-en mozogni, ezért az alattam ülő fiú megfogta a csípőmet és a levegőben tartotta. Alulról kezdett döfködni, amik normál esetben fájtak volna, azonban annyira fel voltam izgulva, hogy egy csepp fájdalmat sem éreztem. Sőt, talán jobban élveztem, mint kellett volna: hangosan nyögtem, trágár szavak hagyták el a számat, trágár szavak hagyták el, ami Liam bevallása szerint, nagyon izgatták. Zayn-t kézzel kezdtem kielégíteni, mivel szám alkalmazásában meggátoltak a nyögéseim.
- Ahh… - élvezett egy nyögés kíséretében belém Liam. Kicsit mozgatott még magán, utána kihúzódott és átadta a terepet Zayn-nek. Szintén fölé másztam, s már készültem rá ereszkedni, mikor leállított.
- Nem, nem! Az én farkamért könyörögnöd kell. – játszadozott velem. Nem igazán tudtam mit kellene mondanom, így inkább az ösztöneimre hagyatkoztam.
- Zayn, mocskosul kívánom a nagy farkadat. Érezni akarom, ahogy ki-be siklik bennem. – suttogtam fülébe, s végigsimítottam borostás állkapcsán a mutató ujjammal. Beszédem közben Zayn levegővétele felgyorsult, s minden szó nélkül ráhúzott péniszére. Számon kiszaladt egy elég nagyon nyögés, teljesen kitöltött. Közepes tempóban mozogni kezdtem rajta, de ez Zayn-nek nem volt elég. Oldalamnál fogva kezdte diktálni a neki megfelelő tempót.
- Gyerünk, juttass el a csúcsra. – motyogta a fülembe. Még jobban gyorsítottam a tempón, aminek következtében Zayn rángatózni kezdett bennem, majd elélvezett. Spermája szétáradt bennem, ettől én is elértem a csúcsot.

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm, csodálatos!:) Lehet, hogy azért vagyok felpörögve, mert ez az első sztori, amit nekem címeztek, de akkor is jó lett, nagyon jól írsz, és imádom a sztorit, a bloggal együtt. Csak így tovább!<3

    VálaszTörlés