2016. augusztus 13., szombat

A legperverzebb élmény 18+

Halihó! Szeretnék mindenkit biztatni, hogy jelentkezzen mellém társszerkesztőnek!:D
(ez alatt lévő bejegyzés:))
Patti, itt van a kért Niall sztorid, remélem tetszeni fog!<3




Niall hevesen lök neki a falnak, miközben egymás ajkait ostromoljuk. Egy night klubban találtam rá, azonnal tudtam, hogy ez az első és utolsó esélyem arra, hogy magával vigyen, ezért bevetettem minden trükkömet az elcsábítása érdekében. És voilá, itt is vagyok a lakásán. Ha, ezt a hatalmas pár napra bérelt kastélyt annak lehet nevezni.
Úgy tűnik eléggé felcsigázhattam a fantáziáját, már a klubban majdnem nekem esett. Egyetlen határozott rántással tépem ketté az ingjét, pár gombtól el is búcsúzhat. Elhúzódik tőlem, szexin rám mosolyog, majd homlokát az enyémnek dönti.
- Hol akarod, hogy szétkeféljelek? – a hálószoba túl szimplának tűnik. A nappali, ahogy innen látom, túl meghitt hely lenne egy vad szexhez. A konyhában nem szeretném csinálni.
- Az alapokon kívül, van itt valami extra szoba? – itt most nem a Szürke 50 árnyalatából ismert vörös szobára gondolok. Egyszerűen valami kis Jacuzzis helyiségre.
- Van egy szobám, amiben egy biliárdasztal van. – lihegi pimaszul. Kijelentésére egyből fellángol bennem a tűz.
- Nyomás. – nyögöm a szájába. Kezei közé kap, s elindulunk a szoba felé. Úristen, már most annyira be vagyok indulva. Ha, csak belegondolok abba, mennyi mocskos dolgot tudunk, és fogunk tenni abban a szobában.
- Kell óvszer? – kérdi, mikor lerak a padlóra.
- Nem kell, szedek tablettát. – véglegesen leráncigálom róla az inget, ő pedig az egybe ruhám zipzárjával küszködik. Úgy, hogy velem szemben áll soha az életben nem fogja tudni lehúzni. Hátat fordítok neki, mire megragadja a csípőmet és kőkemény hímtagjához szorít. Gyorsan megszabadít a fekete, testhez simuló ruhámtól. Visszafordít magával szembe, vággyal teli szemekkel bámulja az ugyancsak fekete, csipkés fehérneműt.
- Olyan szexi vagy. – súgja. Nem húzom tovább az időt, letérdelek elé, mire izgatott, ugyanakkor férfias nyögéssel reagál. Kezemet a nadrágján lévő dudorra helyezem, majd a szemeibe nézek, egy pajkos mosoly kíséretében.
Fekete, lábaira feszülő nadrágját lerángatom róla, boxerrel együtt. Farka már a hasa alját csapja. Megragadom a tövénél, párszor végighúzom rajta a tenyeremet, de nem kézzel akarom kielégíteni. Én is jobban szeretem, ha kinyalnak, mintha megujjaznának. Persze a kettő együtt mindent visz.
Erőteljesen nyalom végig a tövétől, egészen a tetejéig. Tompa végét ajkaim közé csúsztatom, s szívok rajta egy aprót. Niall kellemes zihálása tölti meg a szobát. Beletúr a hajamba, ezzel simítja ki az arcomba lógó tincseimet. A teteje után a közepe felé szívom, utána a golyóit veszem a számba. Niall torkán megakad a nyögés. Felpillantok rá, szemei szorosan be vannak hunyva, ajkai el vannak nyílva egymástól. Imádom a hangját!
A kis játék után ténylegesen belekezdek a kényeztetésébe. Letolom a torkomra az egészet és kő keményen szopni kezdem. Először gyors tempóban, de így túl hamar elélvezne. Lassítok, mire megragadja a hajamat és újra az előző tempóra ösztönöz. Legyen, ahogy akarja. Végig keresem a pillantását, de ő lecsukva tartja szemeit. Nyelvemmel amennyire tőlem futja, játszok.
- Uh… Kibaszott jó vagy! Mindjárt elmegyek… - lihegi és fél percen belül a számba robban. Lenyelem, majd felállok és várom a visszaszolgáltatást. Vadállat módjára tépi le rólam a bugyimat és a melltartómat. Lefektet a földre, széttárja a lábaimat. Nyelvével benedvesíti az ajkait, ujjaival végigsimít rajtam.
- Olyan rohadtul nedves vagy! – odavagyok a mocskos szavaiért. Nem tétovázik, nyalni kezd. Nagyon szorgos munkát végzik a nyelvével, meg kell hagyni. Tehetetlenül nyögök alatta, a fellegekbe repít. Csiklómat kezdi szívni, miközben két ujját süllyeszti belém. Az eddigieknél nagyobb nyögést halatok, s beletúrok abba a szexi szőke hajába, és még közelebb húzom magamhoz a fejét. Érzem a bőrömön, hogy elmosolyodik a mohóságomon, de egy pillanatra sem áll le a kényeztetésemmel.
- Van egy ötletem. – áll fel egy sunyi mosollyal. Nem bírom ki, amíg vissza nem jön, magamat cirógatom. Annyira beindított ez a srác!
- Remélem, nem tartod rossz ötletnek és benne vagy. Csak mert én már beleéltem magam a látványba. – jön vissza egy billiárd dákóval. Jézus, most ugye az következik, amire gondolok? Már csak az ötlettől el kell élveznem. Megkeresi a nadrágját, s két csomag óvszert vesz ki a zsebéből. Az egyiket ledobja mellém, a másikat fogaival kibontja. Milyen földöntúli látvány, ahogy előttem áll, félig merev farokkal és egy dákóval, amire a gumit próbálja rátenni. Természetesen túl vékony az óvszer, így csak lifeg a boton.
- Benne vagy, cica? – kérdeznie sem kell.
- Még szép. – még nagyobb terpeszbe teszem a lábaimat. Niall lehasal nőiességem elé. Jézusom! Ez túl sok nekem! Niall a gumi végét ujjaival szorítja a fára, hogy rajta maradjon. Csiklómnak dörgöli a végét. Élesen beszívom a levegőt, tegye már be az ég szerelmére.
- Tényleg, meg sem kérdeztem melyik végét akarod. – mondja viccesen. Haha, Niall. Természetesen azt a felét használjuk, amelyik a billiárdgolyót érinti. Erről a műsorról én sem maradhatok le, felkönyökölök, hogy én is láthassam. Niall a jobb kezét nőiességem elé teszi, a balban fogja a botot, amit megtámaszt az ujjain. Csak úgy, mintha billiárdozna. Végre belém löki azt az istenverte dákót. Persze, csak óvatosan. Az izgalomtól kéjesen nyögni kezdek, lélegzetvételem szapora. Niall még mindig a helyén tartja az óvszert, különben bennem maradna.
- Ha, így nyögsz egy kis bottól, akkor sikítani fogsz a farkamtól. – én ezt nem hiszem el! Amikor azt hiszem ennél már nem lehetne perverzebb élményem, rá tesz még egy lapáttal. Rohamos tempóban mozgatja az ütőt, a falaim rászorulnak, s megkönnyebbülve hajtom fejemet hátra az orgazmusom után.
A szöszi egy másodpercre sem hagyja, hogy kifújjam magam, rögtön karjai közé kap, s felültet a billiárdasztalra. A második gumit bontja ki, majd felgörgeti a mostanra teljesen kemény péniszére. Az agyam már nehezen fogja fel a történéseket, annyira ellep a vágy.
- Kész vagy? – bólintok egyet, mire egy határozott mozdulattal belém hatol. Hosszú és vastag férfiassága teljesen kitölt. Nem vár, mélyen és lassan kezd döfködni.
- Úristen, Niall! – kilátom, s mellkasomat az övének feszítem. Erősen fogja a csípőmet, nehogy hátrébb csússzak a lökéseinél. Ajkaimra támad, s erőszakos táncot jár nyelve az enyémmel.
Kihúzódik belőlem, hatalmas űrt hagy maga után. A farka után nyúlok, de ő a kezemre csap.
- Menj beljebb. – adja ki az utasítást. Az asztal közepére csúszok, s ő követ. A hátamra fekszem, ő pedig a vállaira rakja a lábamat. Sosem voltam hajlékony, most is húzódnak az izmaim rendesen, de ezért az élvezetért megéri. Most az előző lökéseivel ellentétesen mozog, gyorsan és még mélyebben. A hatodik vagy a nyolcadik lökése után megtalálja a g-pontomat. Ezután már csak az ingerli.
Igaza volt, úgy sikítok alatta, mintha kötelező lenne. Hogy lehet valaki ilyen jó?
- Gyerünk… mindjárt. – nehezen beszél, nem is csoda, én egyáltalán nem tudnék megszólalni. Még inkább rákapcsol a tempóra. Nekem itt a vég, a nevét ordítva érem el a csúcsot. Nem sokkal utánam ő is végez, s rám borulva pihenget.
Melleimre hajtja a fejét, s lecsukja a szemét. Én is így cselekszem. A pénisze még mindig bennem van, de nem bánom.

Deanna


1 megjegyzés:

  1. Niall-ről sose vélekedtem így,hogy ilyen durva de azt kell,hogy mondjam...iszonyatosan tehetséges vagy! <3
    Bye: Grace

    VálaszTörlés