2016. augusztus 16., kedd

"H" betű 18+

Sziasztok! Krisztina, ez a te Harrys történeted, remélem élvezni fogod!
U.i.: Szavazzatok a közvélemény-kutatásban!



A barátom tetoválós ként dolgozik és még régebben megígérte, hogy a szülinapomra varr nekem valamit, persze ajándékként. Hát a mai nappal ez is eljött. Az elmúlt hétben csak arról kérdezgettem Harryt, hogy ez mégis mennyire fog fájni. Persze ezt ő megelégelte és felvilágosított, hogy nem kötelező. Nagyon szeretnék tetkót, de a fájdalmat kicsit sem bírom.
Emlékszem még, amikor elvette a szüzességem. Nekem máig kínos visszagondolnom rá. Nagyon felkészült, csak ketten voltunk, kibérelt egy szállodai szobát. Roppant romantikusra fogta, pezsgő, rózsa, s ami még elképzelhető. Rettenetesen fájt, akármennyire is próbált vigyázni. A gesztus miatt nem szerettem volna abba hagyni, de végül ő mondta, hogy fejezzük be egyenlőre, látja hogy mennyire fáj. Megnyugtatott, hogy ez rendben van, de őszintén nem ért sokat.
- Nagyon izgulsz? – kérdezi mosolyogva, amikor már a szalonban fekszem az ágyon.
- Igen. – rágom tovább az ajkam. Már kiválasztottam mit szeretnék.
- Szóval, mi legyen? Nagyon remélem, hogy a cicidre tetoválhatok. – kacsit huncutul.
- Nem, a kulcscsontom alá szeretném. – lököm meg mutatóujjammal a homlokát. – És egy H betűt. – eléggé meglepődik, pedig rajta az egész nevem díszeleg.
- Biztos? – én is megkérdeztem tőle ezerszer legalább, amikor a nevemet varratta magára.
- Teljesen. Ez nem olyan butaság mintha a nevedet tetováltatnám magamra. Ez csak egy betű, ha már nem kell, akkor utána írhatok még mögé.
- Nem butaság a név. Ha, már nekem sem kell, odaírom elé, hogy ribanc. – eltátott szájjal meredek Harryre. Persze viccnek szánta, de ez túlzás volt.
- Fogd be! – csapom meg a karját.
- Jól van. Feküdj le. – filcet vesz a kezébe. Pontosan úgy akarom a H betűt, ahogy ő írja, amikor aláír valamit. Felrajzolja a kívánságom szerint. Persze előtte lefertőtlenítette a bőröm. Még egyszer megkérdezi biztos vagyok-e benne. Bólintok, majd bekapcsolja a gépet. Jézusom! Jó, most beszartam. Hatalmasat sóhajtok, mielőtt hozzám érintené a tűt. A lelkemre kötötte, hogy ne mozogjak, még akkor, se ha nagyon rossz, mert akkor az egészet elrontja. Amikor hozzám ér, szorosan behunyom a szemem. Ökölbe szorítom a tenyerem. Valójában nem fáj annyira, mint azt gondoltam. De, nem is kellemes érzés. Harry közben folyamatosan beszél hozzám, hogy elterelje a figyelmem.
Fogalmam sincs mennyi idő múlva, de készen vagyok. Harry újra lefújja és letörli, majd leragasztja.
- Ügyes voltál! Majd később újra át kell rajta menni, mert kopni fog. - csókol meg. Tarkójánál húzom közelebb magamhoz. Amikor a felsője aljához nyúlok, leesik neki, mit is szeretnék. Mosolyogva tér át a nyakamra. Benyúlok pólója alá, lassan végigsimítok a kockáin. Nincs kidolgozva rendesen a hasa, de halványan érezhetők az izmai. Leveszem róla az anyagot, mire ő megszabadul a gumikesztyűtől. Arcomra simítja tenyerét, közben nyelvével behatol a számba. Lábát átlendíti fölöttem, s felém térdel.
- Ha tudnád, mióta gondolkozok azon, hogy megduglak itt. – villant perverz mosolyt.
- Ne, mondd azt, hogy megdugsz. – szólok rá. Pontosan tudja, hogy ezt nem szeretem, szerintem ebben a szóban semmi érzelem sincs. Taszító.
- Jó, akkor megszexellek.
- Ez még mindig jobb. – nevetek vele együtt. Leveszi a melltartóm, a felsőmet már a tetoválás előtt levettem, különben nem tudott volna hozzáférni a területhez. Bimbómat a mutató és a középső ujja közé fogva nyomkodja. A másik kezével a bal mellemet markolgatja. Elszakad az ajkaimtól, szájával is beszáll a mellem kényeztetésébe. Már van ott egy-két szívásnyom. Nem szeretem, ha a nyakam szívja, tizenhét évesen még menő volt kiszívott nyakkal sétálgatni, de huszonegy éves koromra inkább hanyagolom. Így Harry kénytelen olyan helyen kiszívni a bőröm, ahol mások nem látják.
- Olyan kívánatos vagy. – suttogja a bőrömre. Imádom, amikor bókol. Nadrágomra vezeti kezeit. Kigombolja, s már húzza is le. Megemelem a csípőmet, így könnyebb lesz neki. Nem számítottam rá, de a bugyimat is vitte. Szétrakja a lábaimat, és csak néz. Eleinte utáltam, amikor ezt csinálta, olyan kínosan éreztem magam, hogy azt el sem tudtam magyarázni neki. Lassan kezdi térdemtől befelé csókolgatni a bőröm. Combom tövénél megáll és átmegy a másik térdemhez. Végigcsinálja ott is, majd alhasamra ragasztja ajkait. Egyenes vonalban halad, egészen csiklómig. Megkönnyebbülve nyögök fel. Beletúrok Harry hajába, s ameddig ő rajtam tevékenykedik nyelvével, folyamatosan markolgatom. Csodákat szokott velem művelni. Felsikkantok, amikor nyelvét belém vezeti. Addig masszíroz belülről, ameddig el nem érem a csúcsot.
Lenyúlok nadrágjához, elég nehéz ebben a pózban bármennyire is lehúzni róla, ezért feltápászkodik és leveszi magáról. Elsétál a polchoz, majd egy dobozból elővesz egy kis csomagot.
- Te minek tartasz itt óvszert? – nézek rá gyanakvóan.
- Bármikor benézhetsz hozzám munka közben, szóval fel vagyok készülve. – kacsit, közben magára teszi a gumit.
- Mondtam már, sokat fantáziálok arról, hogy itt szeretkezzünk. – felém nyújtja kezét, nem igazán értem mit szeretne, de tenyerébe csúsztatom sajátom. Derekamra csúsztatja karját, s összepréseli testünket. Merev pénisze hasamnak nyomódik, mire gyomrom összehúzódik. Ajka erőszakosan nyomódik enyéimnek.
- Szeretnél lovagolni? – szemei csillognak, többször is mondta, nagyon szereti, ha én irányítok. Tolni kezdem a fotel szerű izéhez, s leültetem rá. Lefekszik rá, s most én ülök felé. Segítség képen megragadja a farkát, s hozzám igazítja. Vállaiba kapaszkodva ereszkedek rá, ő addig nem engedi el magát, amíg eléggé bennem nincs.
Karjait feje alá helyezi. Nevetve megrázom a fejem. Sejtem miért szereti így csinálni. Neki csak várnia kell a sült galambot a szájába.
- Min nevetsz?
- Hagyjuk. – tudja mit gondolok. Kezeimen támaszkodva hajolok le hozzá egy csókért. Persze abból az egy csókból több lett. Elkezdek mozogni, mire belenyög a számba. A kezeit az istenért sem venné ki a feje alól. Pedig, ha tudná, milyen viccesen néz ki. Csípőmmel amennyire tőlem telik körözök, próbálok a kedvére tenni. Szemeit lehunyta, a gyönyörű arca az élvezettől néha eltorzul. Ajkai elnyílva vannak a folyamatos zihálástól és nyögésektől.
Ahogy egyre közelebb kerülünk az orgazmushoz, annál gyorsabban mozgok. Harry hirtelen ragad meg a csípőmnél és fordít maga alá.
Ő sokkal gyorsabb tempóban kezd lökni, mint ahogy én mozogtam. Már a második lökésénél üti a g-pontom.
- Harry… - nyögöm nevét, közben hátát karmolom. Feje a nyakamnál van, lihegése csiklandoz.
- Mindjárt elmegyek. – figyelmeztet. Lábaimat a dereka köré kapcsolom, így mélyebben tud bennem mozogni. Homlokomon folynak az izzadságcseppek, testünk teljesen összeforr.
Egymás nevét hajtogatva érjük el a csúcspontot. Csukott szemmel pihenek.
- Fantasztikus vagy. – súgom a fülébe.
- Szeretlek. – mondja szemeimbe nézve.
- Boldog szülinapot! – ad gyengéd puszit ajkaimra. 


Deanna

4 megjegyzés:

  1. Szia! Megint én vagyok! :D Én,ha lehetséges szeretnék kérni egy Harry-s történetet,Grace névre. Valami olyan történetre gondoltam,amibe...nem is tudom! Valami megcsalós-kibékülősre! Persze csak ha lehetséges! Előre is köszönöm! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) nem tudok az összes kommentedre válaszolni, de nagyon aranyos vagy^^ jól esnek a szavaid, el sem tudod képzelni mennyire! Tőlem már nem, de Gwentől nyugodtan kérhetsz egyet! Írj neki az e-mailjára, megtalálod az oldalon!:)

      Törlés
  2. Szia! Megint én vagyok! :D Én,ha lehetséges szeretnék kérni egy Harry-s történetet,Grace névre. Valami olyan történetre gondoltam,amibe...nem is tudom! Valami megcsalós-kibékülősre! Persze csak ha lehetséges! Előre is köszönöm! <3

    VálaszTörlés
  3. Szia!Szeretnék kérne egy durva Harrys sztorit,ha lehet:))

    VálaszTörlés