2016. augusztus 11., csütörtök

Erőszak 2.rész 18+

Sziasztok! Még anno volt egy sztori, amit nagyon kedveltetek, itt a második része, remélem tetszeni fog, legalább annyira, mint az első.
Ne fogjátok vissza magatokat, hagyjatok kommenteket! :D

Első része: Erőszak 18+


Harry szemszöge
- Louis, úgy tűnik te ezt rohadtul nem érted… - förmedek rá legjobb barátomra az iskola folyosóján. Idegesen dobálom be a könyveimet a szekrényembe. Egyébként sem vagyok valami nyugodt ember, de Lou az utóbbi napokban kurvára játszik az idegeimmel.
- Nem Harry, te nem fogod fel, hogy megígértük! Lehet, hogy sok minden aljasságot csinálunk, de a szavunkat betartjuk. Legalább ennyi legyen bennünk!- lassan kifújom a levegőt.  Oké, megígértük, de mi ebben olyan nagy cucc?
- Haver, ne mondd, hogy nem fogadnád el még egy körre… Olyan finom volt és szűk és mele… - nem tudom befejezni a mondatot, mert Louis karon csap.
- Harry a folyosón vagyunk, nem itt kéne erről beszélni. – figyelmeztet, ám feleslegesen.
- Nézz körül. Látsz te itt olyan csajt, akit nem dugtunk meg? – megadóan megrázza a fejét. Szerintem sem.
- Akkor is, már harmadjára basznánk meg. Nem unod még? Másodjára is csak miattad mentünk vissza. Ha, így bele vagy zúgva, akkor menj és kapd el még pár körre egyedül.
- Ne emlegesd nekem itt a szerelmet! – tudnám, ha szerelmes lennék, de itt csak szimpla kefélésről van szó. Meg az élvezetes kis szájáról.
- Köszi, de harmadjára már nem poén. – jól van. Csak Louis elfelejt valamit…
- És, ha terhes? – döbbent képet vág. Úgy tűnik benne egyáltalán nem hagyott nyomot, az, hogy nem volt nálunk gumi.
- Van annyi esze, hogy lerendezze. – legyint gondatlanul. Végül is.

Lout két nap múlva sem tudom meggyőzni. Nem fogok meghátrálni és egyedül megkefélni. Annak híre menne. Még a végén rá mondják, hogy magamnak akarom. Ki kell találnom valamit, amivel megvesztegethetem Louist. Nem szép dolog, de nekem kell az a punci.
Ha, jól tudom a legjobb barátom igencsak pénzszűkében van. A tandíj az oka. Nekem sincs olyan hű de sok lóvém, de nem féltem felhasználni azt a picit. Persze csak a jó ügy érdekében.
- Kitaláltam valamit. – telepedek le Louhoz az ebédlőben.
- Lökjed.
- Mennyibe kerülne nekem, hogy megdugd velem [T/N]-t?
- Ezt te sem gondolhatod komolyan. – nincs semmi sértettség a hangjában, egyszerűen csak unalom. Hiszem már egy jó ideje ezzel nyüsztetem.
- Harry, komolyan mondtam én nem kérek belőle többet. Menj és keféld ájulásig. Egyedül. – veregeti meg a vállam. Elmotyogok egy köszönömöt és belekezdek a kajálásba. Faszom ki van már.

Négy nap után már tényleg nem bírom. Itt állok [T/N] ajtaja előtt. Minden Csütörtökön egyedül van otthon. Ezt még a legelső alkalommal tudtam meg. A szüleinek közös cégük van, és ezen a napon szállítanak valahova. Így csak kora reggel jönnek. Kistesója nincs, csak egy nővére, ő már külön költözött.
Bekopogok és elállok a pici ablak elől, nehogy meglásson. Akkor nem nyit ajtót.
- Harry… - látom, még a szar is belefagy, amikor meglát. De hiányzott már ez!
- Azt mondtad békén hagysz. – kiált félelmében és megpróbálja rám vágni az ajtót. Mindenki ezt teszi, kivéve a ribancok. Ők rám ugranak.
- Tévedés. Azt mondtam nem bántalak többé. De egy kis kellemes dugás belefér. – tudom tiltakozna, de erre lehetőséget sem adok neki. Azonnal letámadom azt a csinos száját. Mohón falom, amíg ő el akar tolni. Először derekát, később a melleit simogatom. Mostanra az ellenállása alább hagyott, sőt zihálva enged szabad utat. Pontosan tudom merre van a hálója, így arra fele kezdem tolni. Ő nem igazán együttműködő ebben, ezért a karjaim közé kapom. Ledobom az ágyára, s rámászok.
- Ne félj, bébi. Mindketten nagyon jól fogjuk magunkat érezni. – őszintén be kell vallanom egy lányt még sohasem húztam meg két alkalomnál többször. De ő olyan észveszejtő, hogy szívesen teszek kivételt.
Felsőjét szétkapom, utána rögtön a melltartóját veszem le. Szám először a jobb mellére tapad. Egy szép kis véraláfutást hagyok ott neki. Nyögéseit próbálja mellőzni, de nem tudja előlem rejtegetni, hogy most már ő is ugyanannyira akarja ezt, mint én. A teste elárulja. Főként a farkamhoz dörgölőző öle.
Remélem, rá tudom venni egy kis oboázásra, abban ő a legjobb. Magamról is lekapom a felsőt, csak ez egy darabban landol a földön. Lerángatom róla a nadrágot, a bugyijával együtt. Rögtön lecsapok a csiklójára. Amennyire csak tudom, masszírozom a nyelemmel. Kicsit sem tetszik, hogy próbálkozik elfojtani a hangját, ezért is kezdem beszéltetni.
- Meséld el mennyire is jó ez neked. – kérlelem, de nem ért a kedves szóból. Így ráharapok a csiklójára. Rögtön megered a nyelve, egy sikoly után.
- Te vagy a legjobb, Harry. – nyögi kéjesen. És nem csak azért mert ezt akarom hallani, és így akarom hallani. Pontosan tudom, mennyire jólesik neki.
- Könyörögj az ujjamért cica. – nyelvem átsiklik a bejáratához, mire egy nyögés szalad ki a száján. Egyre jobban tetszik.
- Kérlek, Harry! – lihegi. Nem volt túl meggyőző, de egye fene. Nyelvemmel ismét a csiklóját kényeztetem, két ujjammal pumpálom. Folyton változtatok a tempón, látom, hogy ez megőríti. Szívesen csinálnám még tovább és hallgatnám a kéjes nyögéseit, de kezd fájdalmassá válni odalent a dolog.
Elszakadok tőle, mire zihálni kezd és összeszorítja a combjait. Mosolyogva veszek ki egy óvszert a nadrágom farzsebéből, majd veszem le azt. A boxeremet is utána küldöm, majd felgörgetem a gumit. Kész felüdülés, most hogy kicsaphattam a lompost abból az irgalmatlanul szűk farmerból.
Szétfeszítem a lábait, lehelek még egy utolsó csókot nőiességére, majd négykézlábra állítom. Ez a kedvenc pózom. Általában szeretem nézni a lányok arcát, mekkora élvezetet is nyújt nekik a farkam, de így is ki tudom élni a fantáziámat.
- Harry… Ugye nem? – kérdezi és pár könny a szemébe gyűlik. Mi van? Ó, ja már értem.
- Nyugodj meg. Mondtam, hogy nem bántalak többször. – csitítom és megsimítom a fenekét. Eszemben sem volt análisan csinálni.  Lassan hatolok belé, várok egy minimális időt, amíg megszokja a méretem. Az én szemszögemből nézve elég sokszor voltunk már együtt, de eltelt az idő.
Ahogy mozogni kezdek, az ő torkából is előtörnek a nyögések. Nem tudom kontrollálni magam, nem nekem való a figyelmes szex, vagy hogy is fejezzem ki magam. Állatmódjára kezdem lökni, de jelét sem látom, vagy inkább hallom annak, hogy fájna neki.
- Úristen, bébi. Olyan jó szűk vagy. – hajtom hátra a fejem, miközben tartom a tempót. Minden egyes alkalommal, mikor tövig benne vagyok, hangosan csattan a bőrünk, Jézusom, ez de izgató. És még a látvány… Ahogy a háta tökéletes ívben van, és két kezével az ágytámlába kapaszkodik. Előre nyúlok, megfogom az állát, s oldalra fordítom a fejét. Arcából megállapítva legalább annyira élvezi, mint én. Ahogy elengedem, vissza is fordítja.
Egyre jobban rám feszül, ami mennyei érzés, de nekem több kell. Egyszer már megvolt, most is el tudom találni a g-pontját. Amint megvan, élvezetében ordítani kezd, az én torkomon már semmi hang nem jön ki. Bárcsak láthatnám az arcát, amikor elélvez!
- Harry! – kiáltja a nevem, mikor a csúcsra ér. Nem sokkal később én is követem, szemeim fenn akadnak. Ahogy végzek, ráborulok. Érzem, hogy egész teste remeg, de nekem is. Összeszedem magam és mellé fekszem, és kihúzódok belőle.
- Ez fantasztikus volt! – lihegem és várom, hogy ő is mondjon valamit, de csönd telepszik ránk.
- Ugye nem fájt? Nem akartalak megint bántani. – érdeklődök és felé fordulok.
- Nem, dehogy. Ez tényleg jó volt. – nem bírom ki, rá kell kérdeznem.
- Múltkor nem volt nálunk óvszer, nagyon sajnálom. Ugye… nem történt semmi? – kényes téma, amennyire jó volt a kedve, most annyira sikerült elrontanom neki.
- Nincs semmi. – anyám, nem tudom mit csináltam volna, ha esetleg tőlem lesz terhes. Magamra húzok egy lepedőt, s rá is terítek egyet. Átkarolom, majd fejét a felkaromra rakja.
- Legközelebb egy szopást is megejthetsz. – veszélyes vizeken evezek, de a hírnevemhez méltónak kell lennem.
- Legközelebb? – hangja semmi gúnyt, félelmet, vagy nem tetszést nem sugall. Sőt, még mosolyog is.  Remélem, nem gondolja, hogy bejön vagy ilyesmi. Ez a világ legnagyobb baromsága.
- Igen, mondjuk reggel. De, ugye azt tudod, hogy soha többet nem bántanálak. Megígértem. Tartom is magam ehhez. – bólint egyet, majd lehunyja a szemét. Bíztam benne, hogy nem kerget el és itt aludhatok. Már csak azért is, mert a szüleim a fejemhez vágták, még pár napja, hogy haza ne merészeljek menni, míg nem javítok magamon.
- Jó éjt! – motyogja félálomban.
- Neked is. – egy takarót is gyorsan magunkra dobok, és én is becsukom a szemem.

Deanna

3 megjegyzés:

  1. Úristen Harry annyira csodás még így rosszfiúsan is! <3
    Bye: Grace

    VálaszTörlés
  2. Úristen Harry annyira csodás még így rosszfiúsan is! <3
    Bye: Grace

    VálaszTörlés
  3. Ennek kell meg egy folytatas ez baszott jo!!! *.*

    VálaszTörlés