2016. augusztus 22., hétfő

Csel 1/2 rész 18+

Sziasztok! Hamarosan megkezdem a rendeléseket is! Még van egy hely, úgyhogy arra még lecsaphat valaki. Ennek a sztorinak lesz még egy része! Remélem tetszeni fog nektek!
Ha, van valami, amit szívesen látnátok a blogon, valami ötlet, írjátok meg nyugodtan!
Ti is küldhettek be sztorikat, nyugodtan az onedirectionsexualfanfiction@gmail.com - ra



Zayn szemszöge

Kint szívom a cigimet a munkahely előtt. A kedvencem az egészben ez. A cigi szünet. Ilyenkor valamiért mindig királynak érzem magam. Már az iskolában nyári gyakszi alatt is, ha szerencsém volt – már pedig mindig az volt a négy év alatt – kifogtam az olyan tanárt, aki cigizett, így, ha ő kint, akkor az a cigiző diákok is kimehettek. A többiek meg bent szopták a faszt, nekik folytatniuk kellett. Itt, is így van, ha cigizel, egyértelműen jár a cigi szünet, ha nem, bent maradsz és nyomod tovább a melót.
Vizi mentőként dolgozom, jó idő esetén kiküldenek a strandra, de most úgy esik, mintha muszáj lenne. Rossz időben egy uszodában vagyok, ahogy ma is. Nem szokott semmi sem történni az égvilágon, párszor rá kell szólni a gyerekekre, hogy ne szaladgáljanak, és hogy a medence széléről ne ugráljanak bele a vízbe, de ezen kívül senki sem fulladozik, vagy ilyesmi. A strandon ott már más.
Azért választottam ezt a bulit, mert bulisnak találtam, és igazából az is. Meg persze melyik másik hely az, ahol azért fizetnek, hogy a bikinis csajokat figyeljem? Különben is ezzel a melóval nem egy egyéjszakás kaland összejött már.
- Malik! Megyek kajálni, nem jössz? – veled bármikor. [T/N] nem rég jött ide. A nyár közepe felé jöhetett. Sport szakon van, utolsó éves és itt melózik. Nyári munka.
- De, persze. – már amikor először láttam, tudtam, hogy meg kell döntenem, de ő nagyon nem adja magát. Folyton azt hajtogatja, hogy ő nem az egyszeri szépfiúkat keresi, hanem a szerelmét. Még ráér vele, de nem hallgat rám.
- A büfébe megyünk? – kérdezem, amikor mellé érek.
- Aha. Nincs kedvem ebben az esőben elmenni az étterembe. – mondjuk, nekem sincs. Nem halok bele, ha párszor eső esetén a büfében kell kajálni. Még akciót is kapunk.
- Nincsenek sokan, mi?
- Uh, egyáltalán. Maximum egy-két öregember üldögél a termálvízben.
- Akkor szerintem fel sem tűnne senkinek, ha te és én lelépnénk. – súgom fülébe csábítóan, de ő csak felnevet.
- Mondtam már, soha. – tol el a mellkasomnál. Sóhajtok egyet, majd rögtön dühös leszek, amikor meghallom a többi munkatársam kacaját. Mind egykorúak vagyunk nagyjából.
- Nevessetek csak, de nektek sem menne! – kiáltom oda nekik.

A többiek már elmentek az asztaltól, csak én Dan maradtunk.
- Szóval [T/N] nem akar veled elmenni, igaz? – fasza. Dörgöld még az orrom alá.
- Hát nem. Állandóan csak a szerelem, meg a csilli-villi rózsaszín dolgok.
- De, ha ennyire akarod, akkor miért nem vágod át?
- Mi van?
- Játszd el, hogy szerelmes vagy belé, etesd be, fektesd meg és dobd. – felcsillan a szeme. Miért nem nekem jutott ez eszembe?
- Te egy zseni vagy! – felpattanok a székről, visszaviszem a tálcám és rohanok [T/N]-hez. Faszság lesz, de ez van. A gyerekmedence mellett álldogál. Senki sincs az uszoda ezen részén.
- Ummm, [T/N]! Mi lenne, ha elvinnélek randira? – felszalad a szemöldöke. Karjait össze fonja mellkasa előtt és gyanakvóan néz rám.
- Mi van veled? – ha, most kitalálja mik a szándékaim, felrobbanok.
- Semmi, csak szeretnélek elvinni egy randira.
- Jól van, de én senkivel sem szexelek az első randi után. – mondja poénosan. Bazdmeg! Akkor hányra kell majd elvinnem? Hát ennyit, lehet nem ér meg.

Már a harmadik randin is túl vagyok [T/N]-nel. Az első után valóban nem hagyta magát, abba is akartam hagyni, amit elkezdtem, de a haverjaim azzal cukkoltak, hogy úgy sem megy. Frászt! Ma hozzám hívtam át, a saját házamba. A telefonban tisztán hallottam a hangján, hogy leesett neki a célzás. Mégis igent mondott. Két héten keresztül adtam be neki, hogy mennyire is beleestem. Kedveskedtem neki, bókoltam, sőt minden nap én furikáztam haza. Ő busszal jár.
Bármelyik percben megérkezhet. Ő tényleg kedves lány, az út közepe felé már majdnem el is kapott a bűntudat. És most is. Ha, már egyszer elkezdtem be is fogom fejezni.
Kopognak az ajtón, ő lesz az. Mosolyogva nyitom ki neki, s egy csókkal köszöntöm.
- Szia! Mit szeretnél ma csinálni? – kérdezi hatalmas vigyorra az arcán.
- Szerintem te pontosan tudod. – újra ajkaira tapadok, s hevesen falom őket. Bejutást enged a szájába. Belecsípek a fenekébe, jelezve, hogy ugorjon rám. Bele harap az alsó ajkamba ijedtében, de utána csípőmre ugrik. Lábaival átöleli a derekam. A háló felé cipelem. Remélem nem fog elkezdeni kérdezgetni, és sikerült annyira beetetnem, hogy megbízzon bennem. Az ajtót magunk mögött becsapom, s rádöntöm [T/N]-t az ágyamra. Feljebb kúszok vele, s tovább csókolom. Nyelvünk tökéletes táncot jár.
Felsőjét lassan húzom le róla. Kezeit a magasba emeli segítség képen. Így is megőrülök tőle, milyen lesz teljesen meztelenül? A hasa izmos, ahogy a karjai is. Megérte sportja menne. A nyakát kezdem csókolgatni és szívni. Jóleső sóhajok hagyják el az ajkait, s a hajamba markol.
A mellét a melltartóján keresztül megmarkolom. Hátra vezetem a kezeimet, s egy határozott mozdulattal kikapcsolom a fehérneműt. Nyög egyet, s karjairól lecsúsztatja a pátokat. Nem szeretnék sokat időzni semmivel, a nadrágom kellemetlenül feszül már a férfiasságomon. Gyorsan kinyalom, aztán megdugom. Remélem nem lesz ellenére a tempó. Melleire hintek egy-két csókot, kicsit megszopogatom a bimbóit, majd a hasán puszikkal haladok lefelé. Mellkasa ütemesen emelkedik fel-le. Nadrágját leveszem róla, s a combjait kezdem csókolgatni. A bugyiját félre húzom. Nőiességére lehelek, ami már elég nedves és kívánatos. De még mennyire kívánatos. Meghúzza a hajamat, mire felnyögök. Hirtelen esek neki a csiklójának. Erősen végignyalom, majd ajkaim közé veszem és szívni kezdem.
Vonaglani kezd és erősen nyögni. Mennyire lehetett már kiéhezve egy jó szexre? Nyelvemmel lejjebb megyek, vágatát izgatom. Amennyire gyorsan csak tudom. Belé vezetem nyelvem, mire felsikít. Imádom a hangos lányokat. Ha, ettől ennyire készen van, mi lesz, ha a farkam lesz benne?
- Zayn… - lihegi. Gondolom hamarosan a csúcsra ér. Abba hagyom a kényeztetését, amit nem díjaz. Leveszem magamról a felsőmet, ameddig ő térdre áll, s az övem csatjával kínlódik. Mikor sikerül kicsatolnia, letolja rólam a nadrágomat, a boxeremmel együtt.
Kezébe veszi a péniszem, amin nagyon meglepődök. Ezek alapján csak nem lehet szűz. Pedig meg akartam tőle kérdezi, voltak kételyeim.
- Ezt, majd később. – veszem el magamról a tenyerét. Valójában jól esne egy szopás, de sokkal inkább akarok most benne lenni. Kipirult arccal bólint, és visszafekszik.
- Szedsz fogamzásgátlót, vagy gumi kell? – persze a gumit választja. Miért van az, hogy az összes csaj – jó vannak kivételek – a gumit akarja? Kiveszek egyet a dobozból és felhelyezem. Fölé könyökölök, s óvatosan belé nyomom magam. Fájdalmas arckifejezés ül rá. Tudtam, hogy kellemetlen lesz neki, hiszen ő úgy nem szexel senkivel, ha nem járnak. Mondjuk, mi sem járunk. Csak azt hiszi, szeretem.
- Megálljunk kicsit? – nemlegesen rázza a fejét. Lassan kezdek mozogni, ami egyértelműen nem az ég műfajom. Remélem minél hamarabb jól lesz, és tolhatom, ahogy csak akarom. Pár perc után szól, hogy gyorsíthatok. Fokozatosan emelem a tempót, csípőmet hol a baloldalra tolom, hol a másik oldalra. Tapasztalatom szerint ezt imádják a nők, ez alól [T/N] sem kivétel. Szemei fent vannak akadva. Száját egy pillanatig sem csukja be. A teste mellett a lepedőt markolja.
Annyira megérte! Ahogy az eszemet vesztve mozgok a meleg, szűk és nedves közegben egyszerűen fantasztikus. [T/N] a hátamat karmolva sikít. A lökéseim gyorsak, de ugyan akkor mélyek is. Erősen vágódok belé minden egyes alkalommal.
- Zayn! – nevemet kiáltva élvez el. Rám feszül, ez adja meg nekem az utolsó löketet, én is elmegyek. Lihegve és teljesen kimerülve végzek pár levezető tolást.
Kihúzódok belőle, lehúzom magamról a gumit és kidobom. Nehezen térek magamhoz. Levetem magam mellé, mire ő a mellkasomra fekszik. Meg szeretnék szólalni, de ő addigra elalszik. Vajon mennyire fog összetörni a szíve, ha megmondom neki az igazat?




Deanna

2 megjegyzés:

  1. Juuj ne! Zayn milyen gonosz ebbe! Kíváncsi leszek a lány reakciójára! Kérlek legyen folytatásaaa!!! <3
    Bye: Grace

    VálaszTörlés
  2. Juuj ne! Zayn milyen gonosz ebbe! Kíváncsi leszek a lány reakciójára! Kérlek legyen folytatásaaa!!! <3
    Bye: Grace

    VálaszTörlés