2016. augusztus 12., péntek

Szerkesztőfelvétel - újra

Sziasztok! :D
Mielőtt belekezdek megint a szokásos felvételi feltételekbe, szeretnék közölni/megköszönni pár dolgot.


A legkedveltebb sztori az Erőszak, ami már 14522 megtekintésnél jár! Hatalmas szám! Alatta nem sokkal marad el az Izgalmakkal teli együttlét! Annak is nagyon nagy nézettsége van, és a többi sem semmi! Nagyon köszönöm:)



A blogot egy nap átlagosan 300-400-szor nyitják meg! Ami rettenetesen szép szám, miközben mostanában alig volt friss tartalom. Nagyon köszönöm, ezt is!:)

523671
Ennyi volt az összes oldalmegjelenítés, amikor utoljára néztem! Bámulatos! Több, mint fél millió!!!

Nagyon köszönöm, hogy mostanáig figyelemmel kísértétek a blogot! Hihetetlenek vagytok!!
Minden elismerésem a tiétek, hogy eddig maradtatok, még annak ellenére is, hogy az elmúlt hónapokban nem voltak új sztorik. 

Szerkesztőfelvétel!!

Múltkor nem jártam sikerrel, remélem, most akadnak majd lelkes jelentkezők!:)

A lényeg, hogy bármilyen nemű sztorit (18+ vagy csak sima) beküldhetsz bármelyik fiúval.
Hosszú távra keresek embereket, ugyanakkor, ha ezt nem tudod teljesíteni, de szívesen látnád kint egy sztoridat, nyugodtan küldd be (onedirectionsexualfanfiction@gmail.com) és én kiteszem a blogra.

A jelentkezők kommentbe írjanak, hogy jelentkeznének és az e-mail címre ---> onedirectionsexualfanfiction@gmail.com küldjék be a sztorit.

2016.08.18-ig kommentbe kérném a jelentkezést
2016.08.20-ig a sztorikat

4 megjegyzés:

  1. Wiii, de vártam már ezt!😍 én tudnék posztolni sokat!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor hajrá! :D
      Írj egy történetet, és ha úgy látom menni fog ez neked, beveszlek. :)

      U.i.: Mások is bátran jelentkezzenek!:3

      Törlés
  2. Már lekéstem erről pedig vannak storiaim bőven! <3
    Bye: Grace

    VálaszTörlés
  3. Már lekéstem erről pedig vannak storiaim bőven! <3
    Bye: Grace

    VálaszTörlés