2016. augusztus 17., szerda

Lakótárs 18+

Sziasztok! Meghoztam Nettus sztoriját, amivel véget ért a lista, szóval újra lehet rendelni!
Remélem tetszeni fog!!





- Zaynie! – szólítgatom a lakótársam. Ő még az ágyat nyomja, pedig estére vendégeket várunk és már délelőtt tizenegy van. Még el kell menni bevásárolni, meg kell főzni az ételt és a hátsó kertet is elő kell készíteni.
- Hagyj!  - fordul át a hasára. Imád aludni, és én utálom felkelteni.
- Kérlek! Te akartad az egész programot mára, ne hagyj egyedül a munkával! – ülök rá a hátára. Lehúzom a takarót egészen a dereka aljáig és masszírozni kezdem a hátát. Tudásomat elismerően kezd nyögni.
- Szóval, mik a teendőink? – motyog. A párna egészen elfojtja a hangját.
- Be kell vásárolni, meg kell főzni a vacsorát, ami még halvány fingom sincs mi lesz, ja meg a hátsó kertet is rendbe kell tenni. Ki kell vinni az asztalt meg a székeket. – egy fájdalmas üvöltés hagyja el a száját, de a párna ezt is betompítja.
- Most már egyáltalán nincs ehhez kedvem. – gondoltam. Megfordul alattam, majd visszaültet.
- Akkor növessz egy kis pofát és mondd le. – pöckölöm meg az orrát. Igazából nem örülök ennek a válasznak, már szívesen megismertem volna a barátait, de biztos, hogy nem fogok mindent egyedül megcsinálni, azt nem is bírnám.
- Mi lenne, ha ösztönöznél egy kicsit? – néz rám kacéran. Egyikünknek sincs partnere, de persze szükségleteink vannak. Néha kicsit kihasználjuk egymást.
- És mi ösztönözné a nagy és csodás Zayn Malikot? – hajolok le fölé, ajkunkat alig választja el pár centi.
- Egy fenomenális szopás. – hevesen csókolom meg, s közben felemelkedek és a térdemre teszem a súlyom. Lejjebb húzom a takarót, s perverz mosollyal nyugtázom, hogy anyaszült meztelenül aludt. Nyakától kezdve végig csókolom a felsőtestét, s az alhasánál állok meg. Szemeibe nézve markolom meg álló farkát, ami már megannyi vad éjszakát adott nekem. Kezdéskép nyelvemmel a hegyén kezdek közözni. Könyökeire támaszkodik, azért hogy lásson engem.
Ezt még vissza kell adnia. Makkját becsúsztatom ajkaim közé, s szopni kezdem. Tudom, hogy szereti a mélytorkot, ezért kínzom kicsit. Csak a felét kényeztetem a számmal, a heréit ujjaimmal ingerlem.
- Oh, igen ez az bébi! – megpróbál a fejemnél lejjebb nyomni.
- Én irányítok! – csapok rá kezére. Védekezően emeli fel tenyerét, én tovább folytatom a szopását. Most sem tolom le teljesen, a háromnegyedénél megállok. Szemmel tartom, tisztán látom, hogy szenved. Mosolyogva kezdek mélytorkozni, hajamba markol, és diktálja az iramot. Nem tudom mi nem volt érthető azon, hogy én irányítok. Hagyom neki, hogy kiélje magát. Végül is egy ideje már nem rosszalkodtunk.
- Használd a nyelved! – ide-oda dobálja a fejét. Teljesítem a kérését, erősen bőréhez nyomom a nyelvem. Rángatózva élvez bele a számba. Lenyelem spermáját, s felkúszok hozzá. Váltunk pár csókot, majd elmegy felöltözni.
Miután én is rendbe szedtem magam, beülünk a kocsiba és elhajtunk a boltba.
- Szóval szerinted, mit kellene csinálnunk? – kérdezem, mert erről még nem beszéltünk.
- Grillezhetnénk. Tök hangulatos lenne kint a teraszon. – ebben igaza van.
- Akkor csinálok valami salátát. Vehetünk csirkemellet, grillsajtot meg ilyeneket.
- Vegyünk valami alkoholt is. – egyetértek vele, otthon nincs semmi alkalomhoz illő, csak rövid. Beérve a boltba megbeszéltük, hogy ő hozza, ami a grillhez kell, ehhez ő jobban ért. Én beszerzem, ami a salátához kell, meg az italokat. Ha, már itt vagyunk, elnézek a tisztálkodási szerekhez is. Tusfürdőt és sampont teszek a kosaramba. Amikor megfordulok, szembe kerülök az óvszerekkel. Egyáltalán nem szeretek tablettát szedni, ezért elteszek egy tizenkettő csomagos dobozt.
Zaynnel a kasszánál találkozok. Kipakoljuk a termékeket. Ahogy nézem, nagyon ízletes dolgokat veszünk.
- Ez valami célzás akar lenni? – súgja a fülembe, amikor a gumi kerül a szalagra.
- Veheted úgy is. – ha már egyszer leszoptam, kérem a visszaszolgáltatást is! Zayn belemarkol a fenekembe, ami a pénztárosnak nem igazán tetszik. Nem tudom, mit kell bámulni.

- Akkor most kapcsoljak rádiót, vagy valami lejátszási listát keressek? – kiált be Zayn a teraszról. Én a konyhában foglalatoskodok a salátával.
- Lejátszási lista! – már kint vannak a székek és az asztalt is lemostam. A legszebb étkészletet veszem elő. A tányérok többsége a polcon porosodott, így még azt is el kellett mosnom. Mi csak kettőt használunk.
Egyszer csak egy nyelvet érzek a nyakamon. Csípőmnél fogva fordít szembe magával. Durván csókol, testével a pulthoz szorít.
- Mi lenne, ha folytatnánk a reggeli dolgot? – búgja fülembe mély baritonján.
- Mindjárt itt lesznek. – nevetek bele a csókba. Úgy tűnik Zaynt ez nem érdekli, felültet a pultra, s a szoknyám alá nyúl. Bugyimon keresztül kezd izgatni, körkörös mozdulatokkal. Mélyen veszem a levegőt, fejem hátrahajtom, hogy jobban hozzá tudjon férni a nyakamhoz. Félrehúzza a fehérneműm, s a térdeire ereszkedik. Megugrok, amikor a nyelve hozzám ér.
- Uhh, annyira hiányoztál már! – tincsei közé túrok, s erősebben nyomom lábaim közé. Forró nyelve könnyedén siklik fel és le csiklómon. Elhúzódik tőlem, majd két ujját veszi szájába. Tehetetlenül zihálok, alig várom az ujjait. Hüvelyemhez teszi őket, s határozott mozdulattal löki belém. A nyelve után sem kell sokáig vágyakoznom, azonnal visszakapom.
- Még! Zayn gyorsabban! – küszködök a szavakkal, de neki ez csak imponál. Vadabbul kezdi mozgatni ujjait, s nyelvét együtt. Hatalmasat nyögve érem el a mennyeket. Zayn végig nyal nőiességemen párszor, majd hagy átöltözni.
Mikor a bugyimat cserélem le, akkor hallom a csengőt.

Az este nagyon jó hangulatban telik, leszámítva azt a kellemetlenséget, hogy Zayn minden áron próbál felizgatni. Ha, valamihez, akkor ehhez valóban nagyon ért. Bugyim már teljesen el van ázva. Nem bírok magammal, folyamatosan az játszódik le a fejemben, hogy Zayn keményen lök, s én hogyan kéjelgek.

- Akkor további jó estét! – köszönünk el a vendégeinktől. Nagyon jó fejek és udvariasak voltak. Kellemesen beszélgettünk, meglepett mennyire egy húron vagyunk. Alig csukom be az ajtót, a fekete szívtipró azonnal nekem esik. Keményen megmarkolja a melleimet, már-már fáj. Ajkaimat is durván tépi, azt hiszem ő is annyira be van indulva, mint én.
- Gyere! – leugrok rá, dereka köré kulcsolom a lábamat. Most a fenekemet szorongatja hatalmas tenyereivel. Hozzá préselem magamat, mire alsó ajkamba harap. Ledob az ágyra, s fölém tornyosul. Felsőmet letépi rólam, a melltartómmal sem szórakozik sokat. Én is megszabadítom őt a pólójától, s rögtön a nadrágjához nyúlok. Egy percet sem szeretnék elvesztegetni, boxerral együtt tolom le róla.
- Faszom! – nem bír a feszülős nadrágommal, ezért segítek neki és lerugdosom magamról. A bugyimtól már ő válik meg.
- Hova tetted az óvszert? – kiveszem az éjjeliszekrényből, majd odaadom neki. Kivesz a dobozból egyet, s a dobozt, úgy ahogy van, elhajítja. Sürgősen görgeti magára a gumit.
- Siess már! – nem kell sokáig várnom, azonnal belém vezeti férfiasságát. Megkönnyebbülve nyögünk fel. Erre megérte várni egész este. Vadállat módjára kezd lökni, annyira felemészt az élvezet, hogy a lepedőt markolom. Kéjesen vonaglok alatta, farka teljesen kitölt, könnyen mozog ki-be.
- Olyan finom szűk vagy, még mindig. – ezt folyamatosan elmondja. Az első alkalommal is agyon dicsért. Odavagyok a mocskos szavaiért, az együttléteink többségében, én szoktam bíztatni rá.
- Már az óta erre várok, amióta leszoptál azzal az élvezetes száddal. – teljesen extázisba vagyok esve, hamarosan elérem a csúcsot. Lábaimat, amennyire csak tudom, szétfeszítem, s feljebb húzom. Már képtelenségnek tartom, hogy mélyebbre hatoljon, de mégis annyira vágyok rá. A gyors tempó helyett, most lassabb ütemben, de erősebben lök. Minden egyes behatolásánál feljebb csúszok az ágyon.
- Ahhh… - hátrafeszített fejjel, homorítva élvez belém. Én is követem őt, ezek után rám fekszik. Elernyedt péniszét kihúzza belőlem, majd csomót köt a gumira. Kidobja az ágy mellett lévő kukába.
- Minden egyes alkalom olyan kurva jó! – mondja tagolva a szavakat. Azt hiszem holnap is kénytelenek leszünk megismételni.


Deanna

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon durva egy történet volt! Azta de jóó! Zayn mindig ez a tipikus rossz fiú! :) <3
    Bye: Grace

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon durva egy történet volt! Azta de jóó! Zayn mindig ez a tipikus rossz fiú! :) <3
    Bye: Grace

    VálaszTörlés