2014. augusztus 24., vasárnap

Buli 18+

Larry-nek! Remélem tetszik!



Új éjszaka, új szórakozó hely. Nyáron napról-napra jártam a klubokat egy kisebb baráti társasággal. Már a küszöb átlépésével éreztem, ma este rendívül jól fogom érezni magamat. A pulthoz érve kikértem a bemelegítő körömet. Ez egy vodka-narancs volt. Sorra ittam a jobbnál-jobb italokat, mivel ez az utolsó ilyen alkalom. Pár nap múlva ismét munkába kell állnom, addig szeretnék kellő képen kijózanodni. Nem sokkal később egy göndör félisten foglal mellettem helyet. Két italt kért, azonban, hogy milyet, azt már nem hallottam. Miután megkapja a rendelését elhagyja a pultot. Megelégelem az alkoholt, inkább elveszek a tömegben. Egy üres pasit keresek, de nem találok. Mindenkinek van táncpartnere, így egyedül kezdtek el táncolni. Szememmel a göndört keresem, azonban hiába.
- Nem lenne kedved egy privát partihoz? – simul valaki hátamnak. Lassan fordulok meg, s csodák csodájára a fürtössel hozott össze a sors. Kacéran elmosolyodok, ő pedig perverz mosolyát fedi fel előttem.
- Nekem egy ember nem kihívás. – súgtam fülébe. Mondatom hatására libabőr fut át testén. Pimaszul mosolyogni kezd, érzem, már most teljesen nedves vagyok. Fejével a sarok felé biccent. Hozzá hasonlóan egy eszméletlen pasi áll ott minket kémlelve. Rögtön megértettem. Igennel válaszoltam kérdésére, s miután magunkhoz hívtuk a kuszahajú srácot is, egy ajtóhoz kezdünk közeledni. Mint kiderült ez egy privát szoba, s ide dugni járnak az emberek. Miután beférkőztünk a szobába, lecsaptam a göndör ajkaira, miközben társa intim részét kezdtem simogatni, anyagon keresztül.
- Csak, hogy tudd, én Louis vagyok ő pedig Harry. – motyogta ezek szerint Louis fülembe. Elváltam Harry ajkaitól, majd mindkettejüket az ágyra tereltem. Nem akartam húzni az időt. Csak egy kontrollvesztett szexre vágytam. Lerángattam magamról a fekete egybe ruhámat, mely alatt csak egy falatnyi bugyi rejtőzött. Mind a kettejüknek tátva maradt a szájuk. Nem tétováztam egyből Loui ölébe ültem. Ringatózni kezdtem, ezzel tovább ingerelve őt. Letéptem róla ingjét, majd ugyan azt Harry-n is elvégeztem. A göndör megszabadított utolsó ruhadarabomtól, eközben Louis magánakcióba kezdett, s levetkőzött.
- Hmm… Ez az én dolgom lett volna. – dorgáltam meg, bár úgy tűnt nem igazán hatottam meg. Szemeim egyből farkára tévedtek. Hatalmas mérettel bír, nem mellesleg vastag és eres is. A látványra ajkamba haraptam. Ezt ő is észrevette.
- Ne félj hamarosan már benned lesz. – mondta, s én már csak a gondolatra is felnyögtem. Harry-n még mindig sok volt a ruha, így levetkőztettem. Már nyúlt volna felém. Kényeztetni akart, de nem engedtem meg neki. Hátára löktem, s karkára ereszkedtem. Az érzésre mind a ketten felnyögtünk. Louis sem maradt ki, szerszámát számmal kezdtem kényeztetni. Golyóit is kezelésbe vettem, mire egy öblös nyögés hagyta el száját. Szemeit összeszorítva várta a kielégülést. Gyors tempót vettettem be mind a két srác kényeztetése esetében. Persze nem csak ők, de én is vészesen közeledtem a csúcs felé. Harry is csípőmozgásba kezdett, alulról lökött felfelé, s eközben még én is mozogtam. Louis sem tudott egyhelyben maradni számat kezdte baszni. Egész hossza csúszkált fel-le torkomban. Nem bírtam tovább, a kéjtől magamhoz kellett, hogy nyúljak. Csiklómat kezdtem izgatni, s ennek következtében elélveztem. Az engem követő személy Lou volt, majd Harry is elélvezett. Loui kutyapózba rakott, s belém hatolt. Harry fejem elé helyezkedett, tudtam most őt kell orálisan kielégítenem. Ő valamivel nagyobb mérettel rendelkezett mint társa. Nála egyből mélytorkozni kezdtem. Közben Louis elkezdett hátulról tolni. Mind a ketten hangosan nyögtek, s Harry a hajam markoltam, míg Louis a seggem.  A kitörni kívánó nyögések miatt egyre nehezebbé vált az előttem álló adoniszt szájjal kielégíteni, ezért kénytelen voltam kicsúsztatni számból, s kezemmel kényeztetni tovább. Végre én is kiereszthettem hangom. Mindannyian az elélvezés határán voltunk. Lou egy nagy nyögéssel élvezett belém, s ennek hatására én is eljutottam a gyönyörig. Lihegtem egy kicsit, majd újra bekaptam Harry büszkeségét. Nyelvemmel amennyire tudtam játszottam, így hamar el is élvezett. Minden egyes cseppjét lenyeltem, majd miközben vártuk, hogy lélegzetünk újra normális legyen magunkra kapkodtuk ruháinkat.
- Remélem, találkozunk még. – mondta Harry. A búcsúcsókok után visszamentünk, s tettük tovább a dolgunkat.

Deanna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése