2014. augusztus 26., kedd

Főnök 18+

Sziasztok!
A nevem Mila, mostantól én is a blog egyik segédírója leszek. A írásaimat páran már ismerhetitek és remélem itt sem fogok nektek csalódást okozni. Várom a kéréseiteket, megpróbálom őket legjobb fantáziám és tudásom szerint teljesíteni. Most pedig jöjjön az első történetem itt. Jó olvasást hozzá! :)

A főnököm (18+)
Lucának :)

Szokásos munkanapom kezdtem az irodában. Sohasem gondoltam volna, hogy valaha ilyen helyen fogok dolgozni, de nyári munkának megfelelt. A vállalat vezetője Harry styles, én vagyok az ő titkárnője. Persze ne képzeljétek őt egy öltönyös és pocakos öregembernek. Nálam mindössze két évvel idősebb és az apja helyét vette át a nyárra, míg ő a céget híreszteli külföldön is.  Apuci kicsit fia pedig főnökúr lett, nem mintha én annyira bánnám. Így nekem is élvezetesebb a munkaidőm. Göndör fürtjei, szűk nadrágjai és átlagban hordott fehér ingjei igencsak kedveznek nekem.  A vágyam pedig már visszaigazolást nyert, hogy nem viszonzatlan.  Az egyik céges bulin ugyanis összegabalyodtunk, végigcsókolóztuk az éjszakát, de nem engedtem neki többet. Azóta nyomul, teper és mindenáron az ágyába csábít, eddig sikertelenül.

- (T/N), a szerződéseket kellene kinyomtatni és felvinni Mr. styleshoz aláíratni. Lehetőleg most – rontott be az irodám ajtaján az undok recepciós csaj. Már leesett, hogy tetszik neki Harry és féltékeny. Ezért szívózik velem örökké. Nagyot sóhajtva álltam fel a székből, megigazítottam magamon rövid fekete szoknyámat és fehéringemet, majd a nyomtatókhoz mentem, onnan pedig az emeletre.

- Ezeket alá kellene írnod, három oldalon. Megvárom, mert Mrs. Recepció tüzes kedvében van – csaptam elé a lapokat. Ajkai széles mosolyra húzódtak, ahogy végignézett rajtam újra és újra. Smaragdzöld tekintete csak úgy perzselte a bőrömet. Kicsit meleg lett odabent.

- Te lehetnél már tüzes hangulatodban.

- Ne álmodozz, inkább dedikálj nekem – kuncogtam.

Miután aláírta a szerződéseket meg is indultam a földszint felé, viszont még az irodában elejtettem a lapokat. Szitkozódva hajoltam le összeszedni, amire már csak Harry elismerő hangját hallottam.

- Istenem (T/N), ha látnád, milyen popsid van ebben a szoknyában.

Nevetve ráztam meg a fejem szavain, majd becsapva az ajtót leadtam a lapokat. Pár órán belül már az irodámban unatkoztam tovább. Gondoltam szórakoztatom magam egy kicsit, így a telefonomat előkapva kezdtem el pötyögni Harrynek.



Unalmas főnök vagy, még munkát sem adsz.



Gyere fel, ne félj lesz munkád rendesen. Mióta bejöttél nem tudok lenyugodni. Milyen színű bugyi van rajtad?



Ha nincs?



Megnézhetem? – üzenetét olvasva nevetni kezdtem.



A kis SMS játékunknak újra a recepciós lány vetett véget, hogy fel kell vinnem pár levelet neki. Mivel munkaidő vége volt összepakoltam a cuccaimat és a levelekkel az emelet felé indultam. Harry azonnal széles mosollyal fogadott, amint beléptem az ajtaján.

- Ezt igennek veszem.

- Csak a leveleket hoztam – forgattam a szemem és ledobtam őket az asztalra. Kezem már a kilincsen volt, amikor Harry hatalmas mancsait megéreztem a derekam körül. Szorosan közel vont magához, fürtjei már a nyakamat csiklandozták miközben a fülembe duruzsolt.

- Olyan gyönyörű vagy ma.

- Harry légyszi, haza kell mennem – fordultam felé és egy lépést hátrébb léptem előle. Annyira zavarba hoztak az érintései és a közelsége, még a szemébe sem mertem nézni. Szinte remegtem, felfoghatatlan, amit kivált belőlem. Tekintetem lassan siklott végig a testén, miközben próbáltam felnézni az arcára. Nehezen ment, ugyanis az inge már alig volt begombolva. Láttatni merte felsőteste tetkóit.  Vigyorából rájöhettem, hogy rajtakapott a kis stírölésem közepette. Hirtelen erőszakosan az ajtónak nyomott és heves csókját azonnal viszonoztam. A cuccaim koppantak a padlón, hogy szabad utam legyen magamhoz ölelni őt. Heves nyelve játékát próbáltam követni, miközben a hajával játszadoztam. Tudtam, hogy élvezi. Akárhányszor meghúztam felsóhajtott, keze pedig már a szoknyám alatt matatott. Belenyögtem csókunkba, ahogy erősen belém markolt. Ajkai elváltak a számtól és nyakamat vették kényeztetésbe, kicseszettül jól csinálta. Már ettől is csillagokat láttam és csak úgy bizseregtem odalent. Kezem derekánál az inge alá csúsztak, míg a másik formás fenekét markolta.

- Harry! – szóltam rá, amint erejét fitogtatva széttépte a szoknyám alatt a bugyimat.

- Azt mondtad nincs rajtad – kuncogott és tovább matatott a kezeivel.

- Komolyan én nem akarom ezt. Nem akarok a munkahelyi kurvád lenni.

- Hol lennél már, (T/N)? Sosem tekintettem rád úgy – tekintete annyi őszinteségről árulkodott, hogy kénytelen voltam hinni neki. Valamiért bíztam benne. – Mindössze gyönyörű – nyomott puszit a nyakamra – kívánatos – újabb puszi kicsit lejjebb – szemtelen – duruzsolta tovább, ajkai pedig már a melleim tetejét súrolták – és baszottul nekem való vagy.

Mellkasom fel - le emelkedett izgatottságomtól- miközben a szája mellemet kényeztette, ujjai pedig lent rám találtak. Ajkamba harapva döntöttem a fejem az ajtónak, és vesztem el érzéki kényeztetésében. Kezei egyre gyorsabban munkálkodtak csiklómon, ezzel hamar az orgazmus kapui elé lökve engem.

- Gyerünk, baby. Add meg nekem – duruzsolta a fülembe. Mély, vággyal teli hangja annyira izgató volt, hogy pillanatok alatt erősödött alhasamban a bizsergés és a nevét nyögve mentem el. Kissé pihegve néztem mélyen a szemeibe, amik most boldogabban ragyogtak, mint eddig. – Nem jössz fel hozzám megnézni egy filmet?

- Megnézni egy filmet, persze.

- Komolyan filmezünk. Esküszöm.

- Hát jó – mosolyodtam el. Próbáltam zihált kinézetemen javítani, mielőtt kiléptünk volna az irodából. Harry összekulcsolta ujjainkat és a hátsó parkoló felé húzott. Illedelmesen kinyitotta nekem az autót, majd a lakása felé indultunk.

Egy órán belül már a nappalijában ültünk és egy vígjátékon nevettünk. Mindig tudtam róla, hogy nem olyan, mint bent a vállalatnál. Sokkal jobban tetszik ez a laza, játékos énje.  Éppen vízért volt a konyhában, mikor utána mentem. Mosolyogva ugrottam fel a pultra és néztem őt. Igazán kellemes látványnak bizonyult.

- Mi az?

- Semmi – ráztam meg a fejem zavartan és a földet bámultam. Eszembe jutott, hogy bent ő örömet szerzett ma nekem, mégsem volt erőszakos. Pedig igazán nem voltam fair hozzá. Gondolatmenetemből az zökkentett ki, hogy lábaimat széthúzva közéjük férkőzött, kezeit pedig a derekamra csúsztatta. Ajkaim azonnal az övére találtak és kicsit meglepődött kezdeményezésemen. Heves csókunk közepette lassacskán kezdtem őt megszabadítani ingjétől, majd nadrágja gombjához vándorolt a kezem.

- Azt mondtad csak filmezünk – szakadt el tőlem lihegve.

- Nem, ezt te mondtad – haraptam rá alsó ajkára, majd újra csókba hívtam őt. Nem sokkal később segített megszabadítani őt feszes fekete nadrágjától, kezeimmel pedig simogatni kezdtem már így is merev dudorját. Tetszett, ahogy belenyögött a számba és csak még közelebb von magához. Boxerétől megszabadítva lehúzott a pultról, lábaimat a derekára kulcsoltam, ezzel már megérezhettem  bejáratomnál. Testem csak úgy tüzelt, minden porcikám őt kívánta. Csak még jobban izgatott, ahogy egy pillanatra elhúzódott, hogy felcsúsztassa magának a gumit, majd fél percen belül már magamban érezhettem. Arcomat a nyakhajlatába fúrva nyögdécseltem lassú lökései mentén. Édes puszikkal halmoztam el a nyakát, ahogy egyre keményebb és gyorsabb lett minden mozdulata. Egy kis izommunkával sikerült őt még szorosabban magamba zárnom, amire azonnal megfeszült.

- Azaz, (T/N). De jó vagy – zihálta a fülembe, alhasam pedig már erősen bizsergett. Istenem, ma már a második orgazmust adja nekem.

- Gyorsabban – suttogtam az ajkaiba. Szánk minden lökésnél súrolta egymást, pár percen belül pedig már a karjaiba hullottam. Még pár lökést küldött felém, majd éreztem amint megrándul bennem és a nevemet suttogva élvez el ő is. Minden porcikám a kimerültségről árulkodott, mégsem hagytam volna ki ezt, semmi pénzért. Azt hiszem megérte rá várni.

Míg ő a fürdőszobában szedte össze magát én próbáltam felfogni az eddig történteket. Zavartan toporogtam a nappaliban és vártam, hogy végre megjelenjen. Fogalmam sem volt, most hogyan kéne viselkednem.

- Azt hiszem, én most megyek – haraptam alsó ajkamra. Eleve zavarban voltam, nem még hogy egy szál törölközőben álldogált előttem.

- Hova? – kerekedtek el a szemei.

- Hát ha..

- Nem mész sehova, megmondtam, hogy nem foglak egy menettel kihasználni, (T/N) – jött felém majd szorosan magához ölelt


Mila

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett :) Itt is lehet kérni? Mert akkor szeretnek egy +18-as Niall sztorit. Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. ez nagyon jó lett!! :))) folytatáást! <33 :))

    VálaszTörlés
  3. Szia!nagyon jo!legyen folytatas:))

    VálaszTörlés